Goedendag,
Ik kamp met een vreemd probleem, ik zal het proberen te omschrijven:
Ik heb een site die gehost is bij MijnDomein.nl, mijn site is www.greenbeauty.nl
Sinds kort heb ik een leuk gastenboek gedownload (freeware / phpbb) en dit draait al een tijdje
localhost op mijn eigen server. Nu heeft mijndomein.nl sinds kort php ondersteuning,
dus ik was afgelopen weekend van plan om mijn gastenboek naar mijn greenbeauty.nl te uploaden, en voortaan vanaf daar te laten draaien.
Helaas lukte mij niet om dit werkend te krijgen, na alles aangemaakt en ingesteld te hebben,
kwam deze error te voor schijn op de link van het gastenboek:
Aangezien ik heb zitten klooien met .htaccess en de chmod op enkele bestanden en mappen is dit denk ik hierdoor veroorzaakt. Goed na een heel weekend hiermee bezig geweest te zijn, heb ik de hoop opgegeven en heb ik het gastenboek weer verwijderd. Tot mijn verbazing kwam ik ineens erachter dat mijn hele site die betreffende foutmelding gaf.
Wat ik ook upload, een plaatje of een html document, hij blijft de internal server error geven.
Ik heb als chmod overal 755 op staan, dit lijkt me gewoon goed.
De .htaccess is gewoon standaard.
Het vreemde is overigens ook dat ik de .htaccess niet ziet in mijn ftp tool, maar als ik hem upload dan zegt hij wel wil je hem overschrijven of niet.
Wat zou ik nog kunnen doen om dit werkend te krijgen?
Ik heb ondertussen nog een mail gestuurd naar mijndomein.nl maar die reageren niet echt vlot,
zodoende dat ik het hier even wil proberen nog.
B.v.d
Ik kamp met een vreemd probleem, ik zal het proberen te omschrijven:
Ik heb een site die gehost is bij MijnDomein.nl, mijn site is www.greenbeauty.nl
Sinds kort heb ik een leuk gastenboek gedownload (freeware / phpbb) en dit draait al een tijdje
localhost op mijn eigen server. Nu heeft mijndomein.nl sinds kort php ondersteuning,
dus ik was afgelopen weekend van plan om mijn gastenboek naar mijn greenbeauty.nl te uploaden, en voortaan vanaf daar te laten draaien.
Helaas lukte mij niet om dit werkend te krijgen, na alles aangemaakt en ingesteld te hebben,
kwam deze error te voor schijn op de link van het gastenboek:
Na wat speurwerk kwam ik tot de conclussie dat dit een rechten probleem betreft.Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, support@mijndomein.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Aangezien ik heb zitten klooien met .htaccess en de chmod op enkele bestanden en mappen is dit denk ik hierdoor veroorzaakt. Goed na een heel weekend hiermee bezig geweest te zijn, heb ik de hoop opgegeven en heb ik het gastenboek weer verwijderd. Tot mijn verbazing kwam ik ineens erachter dat mijn hele site die betreffende foutmelding gaf.
Wat ik ook upload, een plaatje of een html document, hij blijft de internal server error geven.
Ik heb als chmod overal 755 op staan, dit lijkt me gewoon goed.
De .htaccess is gewoon standaard.
Het vreemde is overigens ook dat ik de .htaccess niet ziet in mijn ftp tool, maar als ik hem upload dan zegt hij wel wil je hem overschrijven of niet.
Wat zou ik nog kunnen doen om dit werkend te krijgen?
Ik heb ondertussen nog een mail gestuurd naar mijndomein.nl maar die reageren niet echt vlot,
zodoende dat ik het hier even wil proberen nog.
B.v.d
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 11:17 ]