Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
grappig hoe bepaalde problemen zich na een paar weken vanzelf oplossen...
Ik heb in Gnome aangegeven dat mijn standaardbrowser Firefox is, en nu werkt het ineens wel goed. Alleen wel slecht dat ik het dus vanuit Gnome moet aangeven om het in KDE voor elkaar te krijgen...
Ik heb in Gnome aangegeven dat mijn standaardbrowser Firefox is, en nu werkt het ineens wel goed. Alleen wel slecht dat ik het dus vanuit Gnome moet aangeven om het in KDE voor elkaar te krijgen...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Sorry, kon het niet laten, maar die weken gaan bij jou wel erg snelna een paar weken vanzelf oplossen...
Verder heb ik geen idee hoe dat in elkaar steekt. Zou eerder denken dat de default settings voor Gnome en KDE verschillend moeten zijn
Eerder iets van een geval: een instellingswijziging gedaan die het deed verhelpen, maar je weet niet meer welke (denk ik dan).
Ok, ik had dit probleem al sinds ik Gentoo op m'n laptop heb staan (nu inmiddels bijna 2 maanden).
De enige instelling die ik heb veranderd met betrekking tot het internet tussen 13 maart en nu is dat ik in Gnome de default webbrowser heb veranderd.
De enige instelling die ik heb veranderd met betrekking tot het internet tussen 13 maart en nu is dat ik in Gnome de default webbrowser heb veranderd.