Ik krijg de laatste tijd erg vaak in Delphi (dus niet in een applicatie) deze foutmelding, op het moment dat ik een applicatie start. De foutmelding verschijnt vlak nadat de debugger gestart is, en vlak vóórdat mijn debug-schermpjes zichtbaar worden (local variables, call stack, en watches). Die drie zijn gedocked in het codevenster en op de plaats waar ze moeten komen zie ik een grijs vlak zolang de foutmelding op het scherm staat.
Druk ik op OK, dan verdwijnt de foutmelding en komt ie gelijk weer terug. Dit herhaalt zicht een paar keer totdat de zaak helemaal in de soep draait. De debugger denkt dat de applicatie gestart is, maar ik zie niks verschijnen. Dan kan ik met Ctrl+F2 de boel wel resetten, om bij de eerstvolgende run het verhaaltje weer opnieuw te beginnen...
Ik heb overigens wel update #1 geinstalleerd (toch?).
Druk ik op OK, dan verdwijnt de foutmelding en komt ie gelijk weer terug. Dit herhaalt zicht een paar keer totdat de zaak helemaal in de soep draait. De debugger denkt dat de applicatie gestart is, maar ik zie niks verschijnen. Dan kan ik met Ctrl+F2 de boel wel resetten, om bij de eerstvolgende run het verhaaltje weer opnieuw te beginnen...
Ik heb overigens wel update #1 geinstalleerd (toch?).
[ Voor 4% gewijzigd door _Thanatos_ op 13-03-2006 00:24 ]
日本!🎌