[Ford Street Racing PC] eindelijk een goede game

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:50
Dit moet mij van het hart: Ford street racing......eindelijk een vernieuwend goed spel.
Daar waar veel autorace games vaak hetzelfde worden , is deze game vernieuwend.
Behalve Need for Speed zijn er geen echte (street) racers die blijven hangen. Ik heb hier uren achter gezeten terwijl ik bijna alle games binnen een kwartier wel gezien heb.

Waarom Ford Street Racing wel? Nou de graphics zijn aardig, de besturing is goed, de auto zijn afwisselend (van classic tot modern en snel, blijven uiteraard wel Ford:) , het aantal circuits ruim voldoende , als mede de afwisseling in de circuits.
Maar wat deze racer bijzonder maakt: Team Racing ! dwz ...race met meerdere auto's tegelijk in een race. Je kunt onder de race switchen van auto en elke auto kan je een paar opdrachten mee geven (zoals het proberen te blokkeren van je tegenstander).
Dit is zeer vernieuwend en ook zeer leuk. (Dat is iets wat ik de laatste jaren gemist heb bij veel games ...iets nieuws...veel shooters lijken op elkaar bijvoorbeeld)
1 groot nadeel aan deze game : het kan niet online ...snif...snotter....
(ik heb het tenminste niet kunnen ontdekken)

Het lijkt me leuk te weten wat jullie van deze game vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

linkje zou handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 21:53
Is dit de opvolger van Ford Racing en Ford Racing 2? Ik vond beide titels aardig om een keer te spelen maar het was me een beetje te arcade-achtig... Wel leuk voor 'even tussendoor'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:50
hier een link:

http://www.fordstreetracing.com/home/default.asp

Tis inderdaad de opvolger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:27
Tjah wat kan er van zeggen. Het is niet eens leuk voor tussendoor. De wagens liggen als een blok op de weg, je knalt ze gewoon vol gas alle bochten door. Qua graphics ga je ook een stukje terug in de tijd. Het is me allemaal iets té strak, het doet nep aan. Het is overduidelijk van een console overgenomen. Het spel is niet zo groot (300 mb ofzo), dus qua graphics en geluid (zoemzoem) moet je er niet als te veel van verwachten (alhoewel je héél mooie graphics kunt maken in bijv 64 kb, maar goed).
Duidelijk een budget titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 21:53
Wat ik dan wel weer aardig vind. (aan de screenshots te zien op de website) Is dat er een schademodel bij zit.. Het komt niet vaak voor dat replica's van echte auto's met een schade model uitgevoerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik heb hem ook zitten spelen, maar ik vind het best wel een boutgame. Niet veel opties enzo, en is niet super te noemen. Maar voor 300mb kan je ook niet al te veel verwachten. Beetje een goedkoop spel in zijn genre. Verwacht er iig niet veel van

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:37

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb Ford racing 3 een tijdje gespeeld, maar kreeg daar niet bepaald een harde lat van... Zal bij deze niet veel beter zijn, ben ik bang...
Pagina: 1