Vrijwel ieder weekend reis ik van Enschede naar Amstelveen en vice versa. Zo ook het vorige weekend, toen mij opviel dat de gebouwen in het kantoorterrein supermooi verlicht waren door de ondergaande zon in combinatie met dikke sneeuwwolken. Daarom nam ik me voor om het weekend erop (vandaag dus), mijn camera mee te nemen, zodat ik even snel wat plaatjes kon schieten. Tevens een mooie gelegenheid om mijn nieuwe lens (Canon 17-40L) eens te testen.
Hieronder volgen de plaatjes (klikbaar) die ik vandaag met mijn 350D heb geschoten. Dit is mijn eerste testcase, maar laat dit je er niet van weerhouden om lekker kritisch commentaar te geven (ook op de bewerking), zodat ik gewapend met dit commentaar, nog eens een keer (voor een wat langere duur) foto's kan schieten rondom het WTC.

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8
Hieronder volgen de plaatjes (klikbaar) die ik vandaag met mijn 350D heb geschoten. Dit is mijn eerste testcase, maar laat dit je er niet van weerhouden om lekker kritisch commentaar te geven (ook op de bewerking), zodat ik gewapend met dit commentaar, nog eens een keer (voor een wat langere duur) foto's kan schieten rondom het WTC.

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8