Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ZIP file met data beveiligd met wachtwoord...

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede tweakers,

ik heb een probleem... ik heb een ZIP file die is beveiligd met een wachtwoord,
nu heb ik al een aantal ZIP crackers er over laten lopen maar ze zeggen altijd dat ze niets hebben kunnen vinden....

nu is mijn vraag is er ook een andere manier om dat wachtwoord te achter halen?

omdat er tamelijk belangrijke data op staat...

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
Leuk dit...
Wij kunnen op afstand niet zien of het je eigen data betreft, of die van een "slachtoffer".
Dus je vraagt ons nu eigenlijk je te helpen met het cracken van beveiligde data, iets wat naar mijn weten strafbaar is.
Het enige dat ik je idd had kunnen aanraden is het gebruik een cracktooltje van internet.
Als het data is die je zelf ooit hebt beveiligd, probeer eens wat oude wachtwoorden.
Zo heb ik tal van accounts op sites kunnen hergebruiken jaren na aanmaken.

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:35
En van wie is die zip-file? ;)

Als je al een aantal zip crackers hebt geprobeerd dan lijkt het me lastig om aan te geven welke wel zou moeten werken. Dan zul je toch het wachtwoord moeten weten voor je erin komt lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter
van me zelf...

heb nu al aantal dingen geprobeerd maar ik ga de data als verloren beschouwen...en pleur de file in de trashcan...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Helaas, ik ben bang dat we je hier niet verder mee kunnen helpen omdat we inderdaad niet kunnen zien of het echt van jou is (en daarnaast lezen anderen ook mee). Zie ook het Het algemeen beleid #security

Zomaar wat tooltjes downloaden is trouwens iets om mee op te passen voor je opeens een trojaans paard binnen haalt :+

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 13-03-2006 00:00 . Reden: haal -> haalt ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.