Toon posts:

Sitecom NAS ln-350

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hy guyz
ik heb zaterdag een soort van nas gekocht. het is ene apparaatje waar je een externe harde schijf op kan zetten en het dus ana je netwerk kan zetten.
Nou heel simpel te installeren en alles. Maareh als ik nu mijn harde schijf wil aanspreken krijg ik alelen maar problemen.
In het begin duurde het heel lang voor hij een directory opende als je die aanklikte. Vervolgens liep mijn computer vast om nu vervolgens helemaal niets meer te doen.
Sluit ik de externe harde schijf weer rechtsstreeks aan op mijn computer dan gaat het probleemloos.
Weten jullie wat er aan de hand kan zijn??

Verwijderd

Hallo,

krijgt de storage adapter en IP adres met DHCP, of heb je een vast IP adres toegekend ? En zit dit IP adres in hetzelfde subnet als jouw PC ? Heb je dat probleem ook als je in Network Neighborhood handmatig een netwerk drive mapping maakt ?

Verwijderd

Topicstarter
Nou het leuke ervan is dat hij daadwerkelijk een ip krijgt toegewezen.en dat het in het begin ook volledig aanspreekbaar was zij het behoorlijk traag.
Wat betreft network neigbourhood daar had ikw at problemen mee maar ik had wle gewoon ene verbinding alleen nu niet meer:s rar ra