tips voor 9 inch monitor nodig

Pagina: 1
Acties:

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 19:01
weet iemand deze krengen te vinden.. We zijn al verschillende bedrijven afgegaan met kassa systemen enzo, maar niemand leverd die krengen tweedehans... Het is namelijk bedoelt als server monitor vandaar.

Dus als je er een hebt liggen die je niet gebruikt: wil je hem wegdoen?. Of je hebt er een liggen die je wel gebruikt: wil je hem wegdoen? Of wat voor merk is het en hoe kwam je eraan?

greetz Jochem

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-08 22:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm is het niet handig om in een winkel gewoon een oude 15" te kopen? Ik bedoel, 2e hands is dat tientjes werk.

• Jochem
past niet in de kast...

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zal morgen kijken. 2 weken geleden opgeruimd op de zaak en errug veel weggezet (niet gegooid ;) ). Zat ook een kleine monitor bij, weet niet of het 9, 10, of 11 inch was, kan hem me niet precies voor de geest halen. Morgenochtend ben ik er weer.

• Jochem
super!

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

anders hebben ze bij Magna.nl nog een 9" monochroom voor fl 235,-
maar je 2ehands kunt regelen is dat natuurlijk beter :7

Join TeamBVD!

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Op de meeste PC-discount shows zie ik de IBM monochrome dingetjes voor rond de 40 piek staan.
Mijn exemplaar heb ik bij de vuilnisbak weggehaald toen mijn buren zo'n tot tekstverwerker opgewaardeerde type-machine dumpten (zat ook nog een externe floppy-drive aan, een goede buur enz.).

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Op dinsdag 23 januari 2001 14:39 schreef Jochem het volgende:
past niet in de kast...
koop je voor een paar tientjes een nieuwe kast :)

Verwijderd

Paar tientjes? Kweetniet of hier inderdaad sprake is van een 19" serverkast maar die koop je dus NIET voor een paar tientjes.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik heb nog een 9" MDA monitor + kaart liggen. Kan alleen maar text aan. Zelfs het energy star logo word hem al te veel. :)

• Jochem
Het is voor een console-tje aan een Debian/GNU Linux servertje. Die gebruik je alleen als je om wat voor reden dan ook je systeem verneukt hebt en in de BIOS ofzo moet wezen. Voor de rest gebruik je gewoon een telnet sessietje (over het LAN - SSH voor externe toegang).

Ennu ik heb 'energy star' logotje.. Kan die MDA daar mee overweg. Loopt die vast of wat? als hij maar een bios en tekst kan weergeven.

BTW het is een 'zelfbouw' kast speciaal voor hier in huis. Met een toevallige breedte van 19" (heel gek!) een diepte van 26 cm en voor de monitor hebben we een hoogte van 32 cm bedacht. Vandaar dat we geen andere kast kopen, geen 14" of 15" monitor willen. Nee dat is ook niet gevraagd... 9"

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het spijt me, zit nog thuis. De griep heeft me te pakken (en de rest van de familie :7 ). Ik hoop morgen

• Jochem
Graag... Dat zou heel erg fijn zijn... Zou je ook even maten kunnen nemen...

Verwijderd

Er zijn ook 6" LCD vga schermpjes.....
Pagina: 1