[Debian] Windows emulator

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Noclafasm
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-02 13:51
Hallo alweer

ten eerste waarom gooi je gelijk slot op een topic als je 1 klijn dingetje niet goed doet.

dan nu. wat is een goede windows emulator behalve mono&wine die in debian tekst mode draait dus zonder xserver

greets

Seize the day

• Noclafasm
@Spider.007 in "WoWemu problem bij pro en niet bij home"

btw een WoW emu is legaal :D dankje voor het slotje

Seize the day

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:19

Cyphax

Moderator LNX
Op zich kan je met Wine ook wel console apps draaien, of je Wine PER SE in X moet draaien weet ik dan weer niet zeker. Het kan ook zijn dat je programma'tje (WoW server was het he?) gewoon niet werkt met Wine?
Er zijn verder niet echt emulators die doen wat jij wilt, sowieso zijn Mono en Wine allebei geen emulators. :)

Je topic ging dicht omdat er een stukje eigen initiatief miste: je zet je vraag neer en dat was het. Er wordt verwacht dat je zelf al geprobeerd hebt je probleem op te lossen, maar vermeld dat er ook even bij (zodat we geen suggesties hoeven te doen die jij al lang en breed geprobeerd hebt). :)

[edit]
Ah, ik zie dat je in een eerder topic toch wel meer info hebt gegeven. In dat geval: als het niet lukt met Wine houdt het echt op vrees ik.
Goed, ik ben even op zoek gegaan en ik kom met Google vrij snel resultaten tegen. Omdat ik niet zoveel zin heb om te beoordelen of het legaal is of niet (en het wordt hier betwist) zal ik het even hierbij laten: zoek het even met Google op, dan ben je er ook zo achter.

[ Voor 29% gewijzigd door Cyphax op 12-03-2006 22:14 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• Noclafasm
Um lol ik dacht dat het slotje er op ging vanwege illigaal wowemu maar ja het was geen goede vraag.

Dan geef ik het op ik heb nu 2 maanden geprobeerd en het blijkt dus echt aleen met wine te werken onder SuSe jmmr

dankje voor snelle respons

[edit]
je wilt niet weten hoe lang ik niet op google heb gezeten :(
ja heb ik gezien :D
bedoel je nu eigenlijk of het legaal is of hoe het moet runnen van wowemu onder debian?

[ Voor 29% gewijzigd door Noclafasm op 12-03-2006 22:16 ]

Seize the day

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:19

Cyphax

Moderator LNX
Zie mijn edit hierboven. :P
Colddot schreef op zondag 12 maart 2006 @ 22:12:
[edit]
je wilt niet weten hoe lang ik niet op google heb gezeten :(
ja heb ik gezien :D
bedoel je nu eigenlijk of het legaal is of hoe het moet runnen van wowemu onder debian?
Ik ga er vanuit dat het illegaal is, maar ik ken de voorwaarden van Blizzard niet uit m'n hoofd inzake dit soort dingen. :)

[ Voor 116% gewijzigd door Cyphax op 12-03-2006 22:28 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

uhh is er niet gewoon een linux binary?

nee dus.

http://gentoo-wiki.com/HO...rld_Of_Warcraft_with_wine

Lees dit eens ;)

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

• Floep
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Niet windows wel dos; dosbox

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:18
Okee, dit werkt echt niet lekker zo, ik stel voor dat je eerst eens de FAQ forumgedrag doorbladert en dan vooral het deel de openingspost (en verder).

Om te beginnen, maak in je topicstart duidelijk wat je bedoelt. Een windows-emulator zonder grafische mode? Wat moet ik me daarbij uberhaupt voorstellen, aangezien vrijwel alle Windows-applicaties via een GUI bediend worden? Wat wil je ermee, wat probeer je te bereiken, waarom lukt dat niet, welke applicaties heb je al geprobeerd en waarom werken die niet?

Oh, en probeer normaal lopende zinnen te schrijven, dus met punten, komma's, hoofdletters en dat soort ellende. Op IRC/MSN mag alles, maar hier probeer je _jouw_ probleem duidelijk te maken aan een groep mensen, zodat ze je er hopelijk bij kunnen helpen. Als je het probleem niet eens duidelijk opschrijft, schiet het totaal niet op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.