Als ik dxdiag start en ik wil direct3d testen, dan krijg ik de melding (na zwart scherm): u hebt de test geannuleerd door op een toets te drukken. Dit heb ik echter niet, wat kan ik hieraan doen? Met directdraw heb ik de melding niet. Het gaat om directx 9.0c.
Wat heb je zelf al geprobeerd?MarcSchuring schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:04:
Als ik dxdiag start en ik wil direct3d testen, dan krijg ik de melding (na zwart scherm): u hebt de test geannuleerd door op een toets te drukken. Dit heb ik echter niet, wat kan ik hieraan doen? Met directdraw heb ik de melding niet. Het gaat om directx 9.0c.
Een goed om te beginnen is je videokaart drivers opnieuw installeren bijvoorbeeld. Daarnaast zijn er hier op GoT ook een aantal FAQ's die je wel door kunt lezen, bijvoorbeeld die van WOS of die van V&B.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik heb van alles al geprobeerd, nieuwe drivers, Via-drivers (werkte op één of andere manier niet). Het punt is dat ik denk dat ik hierdoor een bepaald spel niet kan spelen (starwars episode 1 the phantom menace). Ik heb een xp 1500, geforce 2ti, 512 MB, xp prof, maar het spel doet het niet. Ik kan mij herinneren dat het in het verleden wel gelukt is, maar ik weet niet meer hoe.
Vermeld dat allemaal dan voortaan even in je topicstart, zonder die info is er natuurlijk nogal weinig over te zeggen
Daarnaast is in Windows Operating Systems je OS in de titel verplicht dus dat zet ik er nog even bij. Tevens pas ik de titel ietsje aan, zodat het allemaal wat duidelijker wordt 
directx met direct3d probleem > [XP] Dxdiag-tests leveren Direct3D-fout, niet geannuleerd*
directx met direct3d probleem > [XP] Dxdiag-tests leveren Direct3D-fout, niet geannuleerd*