Toon posts:

[vraag]zalman VF700-Cu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was van plan een VF700-Cu te kopen voor mijn xfx 6600gt pcie

alleen ik weet niet of hij erop past... op de zalman site staat wel dat ie past op een agp, maar op google staat af en toe dat mensen hem op een pcie hebben zitten...

vandaar de vraag aan jullie: past ie, of past ie niet?

bvd

Verwijderd

Je zou eens op de site van Zalman kunnen kijken. ;)
http://www.zalman.co.kr/
http://www.zalman.co.kr/p...0_compatiblelist_eng.html

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 20:35 ]

Verwijderd

Ja, dat past. Het is een standaard model voor videokaarten en de pci en agp versie wijken niet af van elkaar, behalve de aansluiting natuurlijk.

Verwijderd

@maniacshouse
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:26:
Ik was van plan een VF700-Cu te kopen voor mijn xfx 6600gt pcie

alleen ik weet niet of hij erop past... op de zalman site staat wel dat ie past op een agp, maar op google staat af en toe dat mensen hem op een pcie hebben zitten...

vandaar de vraag aan jullie: past ie, of past ie niet?

bvd
;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 20:30 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-02 14:37
Heb zelf een VF700Cu-LED op mijn XFX Geforce 6600GT PCI-e op een Asus A8N-SLI zonder problemen met een ZalmanNorthbridgekoeler.

Ik hoop dat je vraag hiermee opgelost is (a)

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

Verwijderd

Topicstarter
bedankt mannen... haha, ben niet zulke snelle replies gewent... top!

en @ maniachouse, op de zalman site staat het een beetje onduidelijk, bij de compitable list staat er wel 6600gt, maar er staat achter AGP en pcie staat er niet tussen, vandaar de twijfels...

naja, morgen ff cooler halen en eens kijken hoe hoog we de mem en core krijgen ^_^

hier mag slotje op

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 22:50

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Sterker nog, de Zalman VF700 is ontworpen met de 6600GT PCI-E in gedachten. Hij past juist minder goed op een AGP versie van dezelfde kaart :) (onder andere door de HSI bridge die op de AGP versie zit, en ook gekoeld moet worden)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

hehehe zit te bellen en onderwijl iemand te helpen met zijn pc... en ook nog tweakers te lezen... niet goed gelezen :/

Verwijderd

Topicstarter
net even met de frequenties bezig geweest...

staat nu op 590/1200....
standaard is 500/1000
en met stock cooler kreeg ik maximaal 567/1170

Temperatuur wordt nu nog maximaal 50 graden ipv 75....

kortom, deze koeler is het geld dubbel en dwars waard :D
Pagina: 1