Problemen Online rekening KPN

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-02 00:44
Ik krijg online rekening van kpn internetplusbellen niet op het scherm met internet explorer. Er verschijnt wel een popup, maar deze blijft helemaal wit (alsof er een plugin ontbreekt). Op mijn laptop werkt het ook niet. Beide win xp pro.
Op een andere computer met windows 2000 werkt het wel, en op verschillende win xp computers ook. Ik denk dan ook dat het aan mij ligt. Mijn laptop heeft een schone install, dus dat is het niet. Heb de faq ook al geraadpleegd en alles gedaan wat ik moest doen (veiligheidsinstellingen ed.).

Weet iemand wat ik moet doen?

edit: met een hele oude versie van firefox werkt het gewoon

modjes, laat hem aub hier staan ipv. verplaatsen naar het IPB topic. Heb de vraag daar ook al gesteld maar wordt niet op gereageerd...

[ Voor 6% gewijzigd door Leolinedance op 12-03-2006 19:46 ]

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Leolinedance schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:45:
Ik krijg online rekening van kpn internetplusbellen niet op het scherm met internet explorer. Er verschijnt wel een popup, maar deze blijft helemaal wit (alsof er een plugin ontbreekt). Op mijn laptop werkt het ook niet. Beide win xp pro.
Op een andere computer met windows 2000 werkt het wel, en op verschillende win xp computers ook. Ik denk dan ook dat het aan mij ligt. Mijn laptop heeft een schone install, dus dat is het niet. Heb de faq ook al geraadpleegd en alles gedaan wat ik moest doen (veiligheidsinstellingen ed.).

Weet iemand wat ik moet doen?

edit: met een hele oude versie van firefox werkt het gewoon

modjes, laat hem aub hier staan ipv. verplaatsen naar het IPB topic. Heb de vraag daar ook al gesteld maar wordt niet op gereageerd...
Omdat ergens niet op gereageerd wordt in het juiste topic kan je jezelf ook wenden tot het bedrijf zelf (KPN), daar hebben ze een helpdesk voor.

Wat je nu doet is zeker niet de bedoeling.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.