Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:40
Ik ben bezig met het invullen van de belastingaangifte, en kwam op internet de volgende tip tegen:
Indien je minder dan 3 jaar werkzaam bent, bijvoorbeeld omdat je werkloos of student was, kun je je inkomen middelen over de laatste drie jaar. Stel dat je in 2005 met je eerste baan bent gestart, dan mag je dit hoge inkomen dus verdelen over de afgelopen drie jaar. Omdat je dan fictief 3 keer een laag inkomen hebt gehad, betaal je aanzienlijk minder belasting. (M. van Oirschot)
Nu is mijn vraag in hoeverre dit waar is en hoe je dit kunt toepassen?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat is de bron van die tip?

Ennuh: bel morgen even met de belastingdienst, dan heb je meteen het antwoord. :Y)

[ Voor 62% gewijzigd door pven op 12-03-2006 19:09 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• HenkieNL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Boktor schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:08:
Ik ben bezig met het invullen van de belastingaangifte, en kwam op internet de volgende tip tegen:

[...]

Nu is mijn vraag in hoeverre dit waar is en hoe je dit kunt toepassen?
Dit klopt helemaal, er is wel drempel aan verbonden. Kijk anders even op Middeling

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:40
pven schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:09:
Wat is de bron van die tip?

Ennuh: bel morgen even met de belastingdienst, dan heb je meteen het antwoord. :Y)
bron:
http://www.consumentenbon...el_02.html?ticket=nietlid

[ Voor 46% gewijzigd door JeroenTheStig op 12-03-2006 19:23 ]

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-11 15:18
wat je moet doen (ben er zelf ook mee bezig en heb ditg nagevraagd bij het belastingkantoor)

- je moet van de jaren die je wilt middelen eerst aangifte gedaan hebben
- zodra al deze 3 jaren definitief geworden zijn (je krijgt eerst een voorlopige aanslag, en later in het jaar de definitieve), kun je de belastingdienst een brief sturen met het verzoek om middeling. Er zijn geen formulieren voor.

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..