Alternatieve digitale ontvanger icm UPC digitale tv

Pagina: 1
Acties:

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:16
Ik heb momenteel een Samsung dcb9401r digitale ontvanger hier staan die ik graag zou willen gebruiken via UPC.
De situatie is als volgt:
UPC deelt momenteel ontvangers uit voor het digitale tv signaal, de enige instellingen die bij mij bekend zijn is de gemeentecode die ingevoerd moet worden (117).
Momenteel heb ik nog geen ontvanger van UPC maar zou ik graag deze Samsung ontvanger willen gebruiken, alleen heb ik geen instellingen.
Zoeken in google gaf de volgende gegevens weer:
Netwerkcode 2222 of 4444 of 1000
Frequentie 306.25
Symbol Rate 68750
Modulatie 64

Gemeente Beuningen, Gelderland (Nijmegen)

Met deze instelingen krijg ik geen signaal, dit is ook geprobeerd in een huis waar de digitale ontvanger wel werkt van UPC zelf.
Vervolgens heb ik wanhopig contact opgenomen met chello en natuurlijk geven zij geen informatie vrij.
Informatie uit een aangesloten box van UPC zelf wat betreft deze instellingen kan ik niet vinden.

Nu denk ik zelf dat ik persee een smartcard nodig heb die bepaalde instellingen zelf aanmaakt, of heb ik dit verkeerd?
Kan iemand mij opweg of uit mijn droom helpen?

[ Voor 5% gewijzigd door THxZ0NE op 12-03-2006 18:55 ]

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 20:18
Alle info die je zoekt:
UPC digital TV uitlevering

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-02 12:56
Zonder de box van UPC zal het je niet lukken. Box en smartcard zijn geregistreerd in het systeem, en op basis daarvan krijg je je zenders.. Met andere woorden, je moet wachten tot je ontvanger binnen komt :P