Toon posts:

[XP] Openen met werkt niet meer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ALs ik onder XP pro openen met doe en dan programma kiezen geeft XP een fout melding dat ik via mapopties in config het moet doen? Dit is wel een oplossing maar erg irritand!
Wat kan t probleem zijn dat t niet meer werkt? Ik heb met SFC /Scannow windows al laten controleren maar dit heeft niks opgeleverd helaas! Iemand een oplossing?
(Ik krijg dus niet meer de standaard lijst met programma's te zien die geinstalleerd zijn standaard waar ik normaal onder kon kiezen!)

• shadowrune
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-04-2025

shadowrune

Wie niet waagt...

Wanneer je met je rechtermuisklik op: openen met... kiest, een bijbehorend programma zoekt en het vinkje voor 'repeat' zet, gaat het dan wel goed? Onthoud Windows dat ook?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat krijg je dan exact voor foutmelding? Je persoonlijke interprestatie ervan geeft mij zo 123 niet echt een idee hoe ik je probleem moet zien. Opent de dialoog met een lijst programma's wel? Of de vraag of je op het web wil zoeken oid?

Ik zet nog even je OS, [XP] in de topictitel per de Windows Operating Systems - Policy. Probeer daar in het vervolg zelf even op te letten :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake zelfs dat doet i niet! Ik krijg meteen een foutmelding! Ik krijg geen lijst en kan ook niet zoeken op programmas ;( !!!
RobvanderAa zover kom ik al niet ;( ik kan dus geen vinkje zetten ik krijg die lijst gewoon niet te zien ;( !!! Als ik via mapopties t doe onthoud hij t wel maar dat is te omslachtig. T is een probleem bij een kennis van me die dat niet zal snappen hoe dat moet. T is zo raar dat de lijst weg is en SFC /Scannow lost het niet op helaas.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zou je kunnen proberen normale zinnen te typen met worden volledig uitgeschreven en een aantal uitroeptekens dat niet symboliseert alsof je in brand staat? :)

Verder - welke foutmelding krijg je exact? Maak anders eens een screenshot bijvoorbeeld :)