Ik probeer mijn componenten maar es compatible te maken met de nieuwe C++ Builder 2006, maar het wil niet echt lukken. Ten eerste kan ik nergens vinden waar ik kan instellen dat een package "runtime only", "designtime only" of "runtime and designtime" is, zoals in eerdere versies van C++ Builder en Delphi.
Een groter probleem ontstaat bij m'n designtime package, alwaar een paar component editors in zitten. Het is al helemaal in Borland's nieuwe stijl, dus je zou verwachten dat het werkt. De units gebruiken DesignIntf en DesignEditors, en de package heeft een reference naar DesignIDE.bpi. Maar tóch blijft de IDE zeuren dat die twee units niet bestaan.
In Delphi 2006 werkt het overigens allemaal prima...
Iemand?
Een groter probleem ontstaat bij m'n designtime package, alwaar een paar component editors in zitten. Het is al helemaal in Borland's nieuwe stijl, dus je zou verwachten dat het werkt. De units gebruiken DesignIntf en DesignEditors, en de package heeft een reference naar DesignIDE.bpi. Maar tóch blijft de IDE zeuren dat die twee units niet bestaan.
In Delphi 2006 werkt het overigens allemaal prima...
Iemand?
日本!🎌