Toon posts:

geen geluid na format!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik maak dit topic voor een vriend hij heeft het volgende probleem:

Ik heb pas geleden me pc geformatteerd en toen ik windows opnieuw had ingesteld wou me geluidskaart maar niet worden geinstallerd. Heb ook Drivers enzo gedownload, maar het werkt niet. Elke keer als ik een driver voor mijn geluidskaart wou installeren dan moest ik kiezen tussen doorgaan en installatie beeindigen, maar als ik op toch doorgaan had gedrukt crashte de com als het ware.
Hij is niet igitaal ondertekend zegt ie maar hij had het altijd al gedaan, maar na de formattatie deed ie het niet meer : S . Hij zegt niet juist geconfigueerd: Code 1 en code 22 : S

EDIT:
hij draait Windows XP
pc is van 2002

screen van mobo http://img234.imageshack.us/img234/185/moederbord12rc.jpg

Ik wil dit probleem zo snel mogelijk oplossen dus ik hoop dat iemand me hier kan helpen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 17:42 ]

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:01

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Dan moeten we wel eerst weten wat voor OS je draait en over welke geluidskaart we het hier hebben.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 15:08

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Okay, welk merk geluidskaart heeft hij, en heeft hij de drivers daarbij van CD gehaald of van internet gedownload? Hoe oud is zijn computer?

Is de geluidskaart goed in het slot gestoken en ook vastgeschroefd?
Ik heb onlangs nog een nét uit het slot hangende geluidskaart gehad, die wel gezien werd als geluidskaart, maar bij het installeren van de drivers hing hij genadeloos vast.

Mocht hij ook geluid onboard hebben, of hij dan even in zijn BIOS kijkt of de onboard geluidskaart aan of uit staat... kan misschien ook handig zijn.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Geef eens wat meer info

MoBo
geluidskaart
chipset divers
geluids drivers

Ik denk dat hij de chipset drivers niet heeft geinstaleerd,maar door het ontbreken van de juiste info kan ik dit niet met zekerheid zeggen.

en gebruik niet meer dan 1 meer dan een uitroepteken in je titel anders heb je kans op een slotje. ;)

Verwijderd

welkom op Got b.t.w.

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

misschien ook geen slecht idee om andere versie drivers te proberen, mocht het echt niet lukken, een nieuw leuk geluidskaartje heb je al voor 15 euries

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT, tr1ck :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden. Helaas lijk je daar iets te snel doorheengeklikt, want deze topicstart mist hier en daar de plank een beetje:

- een topictitel dient informatief te zijn, niet schreeuwerig. Deze is enerzijds erg karig, anderzijds zijn die uitroeptekens uit den boze :o
- waar dan ook je post hebben we informatie nodig om je te kunnen helpen. Als je werkelijk niets zegt over wat voor systeem je hebt, kunnen wij ook niets voor je betekenen.
- GoT is geen helpdesk. Het is de bedoeling dat je eerst zelf probeert je problemen op te lossen. GoT is er voor de problemen die je met redelijke inzet zelf niet op kunt lossen. Daar hoort bij dat je aangeeft wat je zelf opgezocht hebt en wat je aan de hand daarvan geprobeerd hebt, tenslotte wat daaruit kwam en waarom je probleem nog niet opgelost is. Ook daar schrijf je niets over.

Kortom, het lijkt erop alsof je nog heel veel zelf kunt doen voor je op GoT een topic opent hierover. Begin daar eens mee. Lukt het niet, dan mag je gerust een topic posten, maar doe het op de juiste plek op de juiste manier :z

[ Voor 7% gewijzigd door dion_b op 13-03-2006 00:05 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.