een composiet signaal kan je in ieder geval draadloos versturen !
Hiervoor bestaan van die setjes die normaal gezien bedoeld zijn voor tv + audio...
Is dit voldoende ?
Of gaat het echt om het vga of dvi signaal dat je draadloos wil oversturen ?
Hiervoor bestaan van die setjes die normaal gezien bedoeld zijn voor tv + audio...
Is dit voldoende ?
Of gaat het echt om het vga of dvi signaal dat je draadloos wil oversturen ?
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Heb je zelf misschien al gezocht? Google levert iig meer als genoeg resultaten op: http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
Ik had (natuurlijk) zeker gezocht, maar ook via google (kijk maar naar jouw resultaten), krijg je geen duidelijk antwoord.IcE_364 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:30:
Heb je zelf misschien al gezocht? Google levert iig meer als genoeg resultaten op: http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
Ik zoek inderaad dus een oplossing voor VGA of DVI (2 monitoren zelfs als het kan)
Waarom wil je dit?
Ik kan me voorstellen dat dit mogelijk is, maar dat de beeldkwaliteit te wensen over zal laten.
Ik kan me voorstellen dat dit mogelijk is, maar dat de beeldkwaliteit te wensen over zal laten.
De reden is simpel... ik wil mijn computer wegwerken op de zolder en eignelijk alleen de monitoren op mijn bureaubladBart B schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:39:
Waarom wil je dit?
Verwijderd
ooit gehoort van een verlengkabel dan???
Kabels blijf je toch houden, denk maar aan usb hubs, en al die andere troep
Toetsenbord&muis zouden nog wel draadloos kunnen
Alles kan draadloos.Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:45:
ooit gehoort van een verlengkabel dan???
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
Verwijderd
Weinig willen accumonitors denk ik uitgezonderd voor in de afgelegen gebieden bijbehorende zonnepaneeltjes.
[ Voor 234% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2016 17:31 . Reden: tenzij incl. pi plus volledigere Windows combinaties ]
Verwijderd
dat is toch lastig als je niet bij je pc kunt om een cd-rommetje te branden/ installeren etc, ?
maar je hebt monitor verlengkabels tot ong 30 meter dus het moet met een lange kabel kunnen
draadloos zou ik niet aanraden, zover ik weet zijn deze er ook niet voor VGA
maar je hebt monitor verlengkabels tot ong 30 meter dus het moet met een lange kabel kunnen
Speel je ooit een filmpje ofzoiets? Anders zou een Thin Client een optie zijn
Het kan wel (ik heb het hier op got wel eens eerder voor bij zien komen dacht ik), maar het probleem bij jou is dat, zelfs wanneer je hem draadloos aansluit, je nog steeds een kastje hebt voor de draadloze verbinding (, die je weer niet helamaal netjes kan wegwerken). Bij een htpc kan ik me het voorstellen, maarr nu vind ik het zelf nogal geldverspilling.
Kan je niet gewoon beter een gat in je bureau boren, zodat de kabels vanaf je monitor direct door je bureau weg lopen en ze dus eigelijk niet te zien zijn?
Kan je niet gewoon beter een gat in je bureau boren, zodat de kabels vanaf je monitor direct door je bureau weg lopen en ze dus eigelijk niet te zien zijn?
je hebt gigantisch veel bandbreedte nodig voor een VGA of DVI signaal, als het al bestaat betaal je er gigantisch veel voor. Ik heb zoiets iig nog nooit gezien.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Geen duidelijk antwoord? 90% van de links op de eerste pagina laten apparaten zien die precies doen wat je wil, incl prijs, hoe duidelijk wil je het hebben?Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:38:
[...]
Ik had (natuurlijk) zeker gezocht, maar ook via google (kijk maar naar jouw resultaten), krijg je geen duidelijk antwoord.
Ik zoek inderaad dus een oplossing voor VGA of DVI (2 monitoren zelfs als het kan)
Eerste link:

FEATURES
Fully supports input of resolutions 640x480@60Hz, 800x600@60Hz, and 1024x768@60Hz
Includes PS/2 Keyboard and 2-button Mouse functionality from both the transmitter (as a pass-through) and receiver (as an output)
Utilizes proprietary wireless technology guaranteed to work without interference from other wireless products
VGA output on transmitter for VGA pass-through (local viewing)
Includes transfer of audio via 3.5mm input/output jacks
Typical operating range of 100 feet
No software required for conversion
On screen display for video setup
AES encryption for secure transmission
Pagina: 1