Toon posts:

draadloze monitor aansluiting

Pagina: 1
Acties:
  • 2.371 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is er hardware te koop waarmee je draadloos je monitor met je computer kan verbinden?

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 20:48
een composiet signaal kan je in ieder geval draadloos versturen !
Hiervoor bestaan van die setjes die normaal gezien bedoeld zijn voor tv + audio...
Is dit voldoende ?

Of gaat het echt om het vga of dvi signaal dat je draadloos wil oversturen ?

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• IcE_364
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:06
Heb je zelf misschien al gezocht? Google levert iig meer als genoeg resultaten op: http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

Verwijderd

Topicstarter
IcE_364 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:30:
Heb je zelf misschien al gezocht? Google levert iig meer als genoeg resultaten op: http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
Ik had (natuurlijk) zeker gezocht, maar ook via google (kijk maar naar jouw resultaten), krijg je geen duidelijk antwoord.

Ik zoek inderaad dus een oplossing voor VGA of DVI (2 monitoren zelfs als het kan)

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01-2025
Waarom wil je dit?

Ik kan me voorstellen dat dit mogelijk is, maar dat de beeldkwaliteit te wensen over zal laten.

Verwijderd

Topicstarter
Bart B schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:39:
Waarom wil je dit?

Ik kan me voorstellen dat dit mogelijk is, maar dat de beeldkwaliteit te wensen over zal laten.
De reden is simpel... ik wil mijn computer wegwerken op de zolder en eignelijk alleen de monitoren op mijn bureaublad

Verwijderd

ooit gehoort van een verlengkabel dan???
Kabels blijf je toch houden, denk maar aan usb hubs, en al die andere troep
Toetsenbord&muis zouden nog wel draadloos kunnen

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-02 23:54
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:45:
ooit gehoort van een verlengkabel dan???
Kabels blijf je toch houden, denk maar aan usb hubs, en al die andere troep
Toetsenbord&muis zouden nog wel draadloos kunnen
Alles kan draadloos.

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Verwijderd

Weinig willen accumonitors denk ik uitgezonderd voor in de afgelegen gebieden bijbehorende zonnepaneeltjes.

[ Voor 234% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2016 17:31 . Reden: tenzij incl. pi plus volledigere Windows combinaties ]

Verwijderd

dat is toch lastig als je niet bij je pc kunt om een cd-rommetje te branden/ installeren etc, ?

maar je hebt monitor verlengkabels tot ong 30 meter dus het moet met een lange kabel kunnen :) draadloos zou ik niet aanraden, zover ik weet zijn deze er ook niet voor VGA

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-02 16:43
Speel je ooit een filmpje ofzoiets? Anders zou een Thin Client een optie zijn

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-02 07:33
Het kan wel (ik heb het hier op got wel eens eerder voor bij zien komen dacht ik), maar het probleem bij jou is dat, zelfs wanneer je hem draadloos aansluit, je nog steeds een kastje hebt voor de draadloze verbinding (, die je weer niet helamaal netjes kan wegwerken). Bij een htpc kan ik me het voorstellen, maarr nu vind ik het zelf nogal geldverspilling.

Kan je niet gewoon beter een gat in je bureau boren, zodat de kabels vanaf je monitor direct door je bureau weg lopen en ze dus eigelijk niet te zien zijn?

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-02 14:54
je hebt gigantisch veel bandbreedte nodig voor een VGA of DVI signaal, als het al bestaat betaal je er gigantisch veel voor. Ik heb zoiets iig nog nooit gezien.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• IcE_364
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:06
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:38:
[...]

Ik had (natuurlijk) zeker gezocht, maar ook via google (kijk maar naar jouw resultaten), krijg je geen duidelijk antwoord.

Ik zoek inderaad dus een oplossing voor VGA of DVI (2 monitoren zelfs als het kan)
Geen duidelijk antwoord? 90% van de links op de eerste pagina laten apparaten zien die precies doen wat je wil, incl prijs, hoe duidelijk wil je het hebben?

Eerste link:
Afbeeldingslocatie: http://grandtec.com/images/vga-4000-72dpi.jpg
Afbeeldingslocatie: http://grandtec.com/images/diag_web.jpg
FEATURES

Fully supports input of resolutions 640x480@60Hz, 800x600@60Hz, and 1024x768@60Hz

Includes PS/2 Keyboard and 2-button Mouse functionality from both the transmitter (as a pass-through) and receiver (as an output)

Utilizes proprietary wireless technology guaranteed to work without interference from other wireless products

VGA output on transmitter for VGA pass-through (local viewing)

Includes transfer of audio via 3.5mm input/output jacks

Typical operating range of 100 feet

No software required for conversion

On screen display for video setup

AES encryption for secure transmission
Pagina: 1