Ik ben al een tijdje op zoek naar een receiver. Enkelt omdat het te veel geld kost, had ik er verder weinig onderzoek in gedaan en weinig mee bezig gehouden.
Nu heb ik zo een ongeveer 500 euro te besteden en heb wat gekeken naar enkele versterkers en wat tips geluisterd die andere mij vertelde.
Ik kwam op de in de topictitel genoemde modellen uit.
Beide lijken mij goede mogelijkheden te bieden.
Welke eigenschappen ik belangijk vind zijn dat het voornamelijk voor films moet zijn en dat er op zijn minst een pre-out is voor de fronts.
Ik sluit de pre-amp uit op mijn avm eindbak waarmee ik de CM 4 van b&w aanstuur, heb een CM Center die direct op de receiver komt, en 2 tannoy reveals als rear. Subwoofer heb ik nog niet, maar dat komt dan nog wel
Conclusie,
ik kom op deze 2 modellen uit.
Wat zijn jullie meningen welke ik wat meer aan zou hebben?
Nu heb ik zo een ongeveer 500 euro te besteden en heb wat gekeken naar enkele versterkers en wat tips geluisterd die andere mij vertelde.
Ik kwam op de in de topictitel genoemde modellen uit.
Beide lijken mij goede mogelijkheden te bieden.
Welke eigenschappen ik belangijk vind zijn dat het voornamelijk voor films moet zijn en dat er op zijn minst een pre-out is voor de fronts.
Ik sluit de pre-amp uit op mijn avm eindbak waarmee ik de CM 4 van b&w aanstuur, heb een CM Center die direct op de receiver komt, en 2 tannoy reveals als rear. Subwoofer heb ik nog niet, maar dat komt dan nog wel
Conclusie,
ik kom op deze 2 modellen uit.
Wat zijn jullie meningen welke ik wat meer aan zou hebben?
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy