[Bitlord] Download voltooid, status blijft, niet te openen*

Pagina: 1
Acties:
  • 1.379 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84417

Topicstarter
Heb vanacht bitlord aan laten staan, en nu is de torrent helemaal binnen, hij staat op 100%, denk ik dan. Maar het pijltje naast de torrent is nog rood, en de files staan niet in de downloaded map, maar in de temporary internet files map..??? Snapt iemand dat??

kak vergeten de titel af te maken :(

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 84417 op 12-03-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffert
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:55
Heb je wel poorten geforward voor bittorrent? anders zal het echt niet opschieten nee.

hmz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Hij kan de download niet afmaken/controleren. Zit er in bitlord een controle functie zoals in Azureus ?

[edit]
Zelf als hij de poorten niet geforward heeft zou hij de download kunnen afmaken.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 20531 op 12-03-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Euhm ben niet zo'n held in dat soort dingen wat bedoel je precies??? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 20531 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 15:57:
Hij kan de download niet afmaken/controleren. Zit er in bitlord een controle functie zoals in Azureus ?
Ken azureus nie, maar ik ga er vanuit dat bitlord niet z'n controlefunctie heeft, kan de download niet handmatig finishen iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf zoal ondernomen om dit op te lossen?

Ik pas ook de topicttitel nog even aan, want die is zoals je zelf al zegt niet echt af :P

Verder mag je als je binnen 24 uur de laatste poster bent met de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop rechtsbovenaan je bericht de info toevoegen, ipv er een nieuw bericht onder te plaatsen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja sorry zal me inhouden met de reactie's ;)

Heb zelf al van alles geprobeerd, maar het probleem is dat je zo weinig kan, heb bitlord opnieuw opgestart, computer opnieuw opgestart, torrent opnieuw opgestart. op internet gezocht naar een oplossing.. Ik weet het dus even niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:39
Ik geef dit topic even een grote schop omdat ik hetzelfde probleem heb.

Ben nu bezig om een torrent binnen te halen die uit meerdere bestanden ( Avi's en PNG afbeeldingen vooral ) bestaat. Sommige van deze bestanden zijn al inmiddels binnen ( er staat 100% bij ) maar als ik dan klik op "Browse Download Directory" dan krijg ik een foutmelding dat deze directory niet bestaat...

Het vreemde hieraan is is dat ik de file wel kan openen door op "Open file" te klikken. In dit geval wordt de PNG afbeelding netjes geopend. Ik kan verder het bestand nergens terug vinden op mijn pc, ook niet door intensief te zoeken.

In de foutmelding staat het pad C:\Program Files\Bitlord\Download\XXX\XXX]...
De mappen XXX ( in dit geval de map(pen) van de torrent ) kan ik nergens op mijn systeem vinden.

Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Ik draai Vista Business en Bitlord Versie 1.1
Pagina: 1