Toon posts:

wireless ASUS > SMC ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dan eindelijk een wireless netwerkkaart gekocht.

Een ASUS WL-138gE

Dit zou eenhele goeie moeten zijn maar vind 1 a 2 netwerkje waar anderre pc er tog echt meer vind.
Hier ligt een SMC router met een passwoord en die heb ik ingevoert. Maar elke keer als ik connect zegt hij dat die geen verbinding kan maken omdat het netwerk meschien weg is.

In de router zelf zie ik niet dat er iemand failt inteloggen.

Heb alveel geprobeert maar hebnulervaring met wireless.

Als ik geen oplossing vind ga ik terugnaar de mycom voor een SMC kaart :S

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:56
Asus WL-138g(E) is kwa bereik niets bijzonders, de meeste andere kaartjes hebben veel beter bereik.

Verwijderd

Topicstarter
inruilen dus :) maar waarom zou hij niet connecten hier? heel vreemd, hij heeft wel een keer op een ander onbeveiligt netwerk ingelogt. had paar minuten internet op een goed signaal.

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:56
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 14:47:
inruilen dus :) maar waarom zou hij niet connecten hier? heel vreemd, hij heeft wel een keer op een ander onbeveiligt netwerk ingelogt. had paar minuten internet op een goed signaal.
Compabiliteit met verschillende beveiligingen wordt vaak beter ondersteund als je nieuwe drivers download.

Mijn WL-100g voor de laptop (welke wel weer goed is) wilde eerst zelfs niet met een onbeveiligd draadloos netwerk verbinding maken maar met nieuwe drivers was het geen probleem meer :)