Na een uurtje googlen en op got gezocht te hebben kon ik geen antwoord vinden op mijn probleen namelijk:
Ik heb 2x Maxtor Maxline III 250GB schijven in mn PC gedaan. 1 HDD werkt perfect ik heb er windows xp op geinstalleerd en geen problemen mee.
De 2de harde schijf heeft een vaag probleem als ik hem via schijfbeheer initialiseer en probeer te formatteren krijg ik een melding dat de formatatie niet afgerond is. Ik krijg hem niet geformatteerd, vervolgens kijk ik ff in het logboek of daar wat staat en vind dit:
Het stuurprogramma heeft een controllerfout gevonden in \Device\Harddisk0\D.
Dat regeltje staat helemaal volgespammed in mn logboek..
Ik die schijf RMA gestuurd en een nieuwe terug gekregen.. weer in mn PC gedaan en nog steeds dit probleem????
Wat doe ik hier fout?
mijn specs:
DFi LANPARTY UT nF3 ULTRA-D
AMD64 3500+ (Venice)
GeIL 2x 512MB DDR400 Ultra-X
ASUS AX800XT Platinum Edition
Enermax 375 watt
Ik heb 2x Maxtor Maxline III 250GB schijven in mn PC gedaan. 1 HDD werkt perfect ik heb er windows xp op geinstalleerd en geen problemen mee.
De 2de harde schijf heeft een vaag probleem als ik hem via schijfbeheer initialiseer en probeer te formatteren krijg ik een melding dat de formatatie niet afgerond is. Ik krijg hem niet geformatteerd, vervolgens kijk ik ff in het logboek of daar wat staat en vind dit:
Het stuurprogramma heeft een controllerfout gevonden in \Device\Harddisk0\D.
Dat regeltje staat helemaal volgespammed in mn logboek..
Ik die schijf RMA gestuurd en een nieuwe terug gekregen.. weer in mn PC gedaan en nog steeds dit probleem????
Wat doe ik hier fout?
mijn specs:
DFi LANPARTY UT nF3 ULTRA-D
AMD64 3500+ (Venice)
GeIL 2x 512MB DDR400 Ultra-X
ASUS AX800XT Platinum Edition
Enermax 375 watt