Synaptics tray icon terug halen?

Pagina: 1
Acties:

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Ik heb een Asus laptop met Synaptics touchpad. Hiervan stond standaard een icoontje in de tray waarmee je uit kon schakelen dat je kunt klikken door kort op het touchpad te drukken. Nu heb ik de optie aangevinkt dat dat icoontje niet meer in de tray moet staan, om te vermijden dat er daar zo'n waslijst aan icoontjes staat.

Mijn moeder blijkt echter niet echt goed overweg te kunnen met deze instelling, en ik wil dus nu alsnog instellen dat je niet kunt klikken door die korte tik op het touchpad. Ik heb echt geen idee hoe. Ik heb gevonden dat SynTPEnh.exe draait wanneer je dat icoontje hebt, maar ik heb geen idee hoe ik die terug in de tray kan zetten. Ook de file runnen levert niks op... er gebeurt dan niks. Ik ben nu al een behoorlijke tijd aan het Googelen, maar tot op heden zonder resultaat. ;(

edit: Never mind, hij kan op slot. Door in het configuratiescherm naar de instellingen van de muis te gaan kan je hem weer terughalen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Captain N op 12-03-2006 14:02 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.