Toon posts:

Beeldscherm laptop Compaq Evo n1020V

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

ik zit hier bij familie en hebben een laptop staan maar wat is nou het probleem, de laptop staat in verbinding met een beeldscherm los daarvan, werkt prima maar als ik nu alleen beeld wil hebben op de laptop zelf dan werkt dat niet !

Weet iemand misschien een oplossing voor dit probleem met deze laptop, ik heb zelf al de FN knop en F4 gedrukt dan schakeld hij over van laptop naar beeldscherm los, maar ik kan geen beeld krijgen op de laptop,

Alvast Bedankt

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als je een TFT beeldscherm ervoor wilt mail me maar want ik heb hier een staan waarvan het moederbord en cdromspeler stuk is maar beeldscherm is nog goed als je nodig hebt. Ik heb namelijk hier het exact zelfde type nog in het magazijn liggen.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Verwijderd

Topicstarter
nee het beeld schem van de laptop zelf is niet stuk, het probleem is gewoon dat het heel donker is en dat ik dus bijna geen zicht heb, heb al naar de brightness gekeken maar dat staat volgens mij gewoon goed.. dus er moet een andere manier zijn waardoor ik het scherm van de laptop zelf goed kan zetten, mijn vraag is dus of iemand mij kan vertellen waar k dat kan zien ?

er staat hier een splik splinter nieuw beeldscherm op de laptop aangesloten, maar ik wil nu dus gewoon overschakelen naar de laptop zelf, misschien kun je me vertellen hoe ik dat moet doen

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 13:39 ]

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Wat wil je nu precies?

Als je een externe monitor aansluit, en het beeld weer terug op het scherm van de laptop zelf moet krijgen?
Of wil hij helemaal niet meer terug?

Beetje vaag...

Je zei wel dat het scherm heel donker is, dit kan betekenen dat het backlight kapot is.
Maar dit kan nooit zomaar komen door het gebruik van een externe monitor...

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Verwijderd

Topicstarter
precies wat je zegt ik wil gewoon terug naar mijn laptop monitor, niet naar het losse beeldscherm dat in verbinding staat met de laptop, hij wil dus op een of andere maniet niet meer terug, het backlight is niet kapot want gisteren deed ie het nog, dus er moet een manier zijn waardoor ik gewoon beeld krijg op me laptop zelf ?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 14:14 ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
Kom op, niet kicken binnen 24 uur.
Uit je bericht lees ik dat je het externe beeldscherm er al die tijd gewoon aan hebt laten zitten.
Trek dat beeldscherm eens eraf, misschien springt ie vanzelf weer terug?
Misschien dat de backlight wordt uitgeschakeld als je het exteren scherm weghaalt.

Anders moet je maar ff bellen met de Compaq helpdesk. Ik bedoel, als die laptop zo nieuw is, dan mag zoiets als dit toch neit voorkomen?
Het lijkt erop alsof de backlight dus stuk is, daarom ff bellen.

ps: iets wat het gister nog deed, kan vandaag toch echt wel stuk zijn

[ Voor 7% gewijzigd door Murcielago op 12-03-2006 21:46 ]

PSN: djmurcielago

Pagina: 1