Toon posts:

Propellerhead Reason op iMac

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik vroeg me 1 ding af.
Kan Reason zonder problemen, en dan bedoel ik als hij helemaal vol hangt met veel synths and sporen, dus niet 1 of 2 instrumentjes, draaien op een iMac? aangezien de busnelheid lager is dan van een Powerbook.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:32
Wat zeggen de minimum requirements?

Dit dus:

Minimum requirements
Power Macintosh with a G4 processor or better + 550 MHz or faster
512 MB RAM, DVD player

Strongly recommended
Power Macintosh G5 or Dual G4 / 1.4 Ghz or faster
1024 MB RAM
fast hard drive
DVD drive

[ Voor 123% gewijzigd door Willem op 12-03-2006 13:42 ]

Verwijderd

Het ligt er idd helemaal aan wat voor imac je gebruikt. Het zal ook wel werken op 256MB of zelfs 128MB RAM maar vraag niet hoe!!!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:54:
Hallo!

Ik vroeg me 1 ding af.
Kan Reason zonder problemen, en dan bedoel ik als hij helemaal vol hangt met veel synths and sporen, dus niet 1 of 2 instrumentjes, draaien op een iMac? aangezien de busnelheid lager is dan van een Powerbook.
Wat voor iMac? op een G5 2.0 1GB loopt het als een zonnetje met een stuk of 20 synths en samplers.. Op mn iBook G4 1,33 1GB loopt hij nog steeds goed, maar je moet zeker genoeg ram hebben en niet te veel programma's openzetten

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Waarom mail je ze niet gewoon? Ze hebben het vast wel een keer geprobeerd, en anders hebben ze sowieso wel gebruiker-feedback :)

Verwijderd

En wanneer het voor een Intel iMac is dan moet je nog even wachten aangezien ze bezig zijn met het ontwikkelen van een Intel versie naast de bestaande PowerPc versie. Dit betekent dat er geen Universal versie komt.

Maar goed zolang je alleen maar aangeeft of het draait op een iMac dan kan niemand daar een fatsoenlijk antwoord op geven.
Pagina: 1