Toon posts:

AVI Video en SRT-bestand koppelen

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi. Ik ben helemaal nieuw hier. Ben geen wizzkid in computervraagstukken. Hopelijk kan één van jullie me verder op weg helpen.

Ik heb een film gedownload. Het is een .avi bestand. Ik heb ook een ondertiteling gedownload. Dat is een .srt bestand. Als ik de film wil opspelen (bijvoorbeeld in Windows Media Player of Realplayer) zie en hoor ik alleen de film. De ondertiteling neemt hij niet mee. De bestanden staan in eenzelfde map (met nog meer bestanden) en heten hetzelfde, dus Crash.avi en Crash.srt.

Hoe kan ik die bestanden koppelen? Zodat ik de film en de ondertiteling samen kan zien.
Dan een aanvullende vraag. Ik wil deze film graag branden op DVD. Ik heb NERO StartSmart op mijn computer geïnstalleerd. Echter zonder NeroVision Express. Hoe moet ik - wanneer de film en de ondertiteling samengevoegd zijn - nu gaan branden?

Alvast bedankt voor de hulp!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:25
Dit is topic nr 2 die ik van jou zie over illigale zaken!

Lees even de regels van dit forum door, want je wordt dadelijk nog verbannen...
Modbreak:Offtopic opmerkingen zien we liever in een TopicReport

[ Voor 20% gewijzigd door Spider.007 op 12-03-2006 13:14 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

GoT is expliciet niet bedoelt voor illegale zaken. Het downloaden van Crash valt daaronder. Daarnaast heb je geen enkel vooronderzoek gedaan; anders had je het antwoord allang kunnen vinden. Hierbij een laatste verzoek om de Registratievoorwaarden, waar je reeds mee akkoord bent gegaan, te lezen en op te volgen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.