Toon posts:

Duurste TLD

Pagina: 1
Acties:
  • 539 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben met een opdracht voor een cursus bezig en 1 van de vragen is: Wat is het duurste Top Level Domain. Nu ben ik al uren op internet aan het zoeken maar ik kom maar niets tegen. Onze cursus leider gaf aan dat het om een bedrag ging dat minstens richting de 4 cijfers per jaar ging.

Heeft iemand hier deze kennis zo paraat toevallig?

Mzzl

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

afganistan kost 2 duizend per jaar ofzo meen ik (.af)

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:08
Wat dacht je van .gov Je moet wel heeel veel geld hebben of net bij de juistte instanties zitten wil je daarvoor in aanmerking komen....

Verwijderd

Topicstarter
Kippenijzer schreef op zondag 12 maart 2006 @ 11:54:
afganistan kost 2 duizend per jaar ofzo meen ik (.af)
Wow dat was snel..

Bedank ik ga meeten ff verder zoeken....

Verwijderd

ik denk .arpa of .root, die worden alleen uitgegeven voor verisign..

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Cave_Boy schreef op zondag 12 maart 2006 @ 11:55:
Wat dacht je van .gov Je moet wel heeel veel geld hebben of net bij de juistte instanties zitten wil je daarvoor in aanmerking komen....
Ja je mag aannemen dat het even om 'verkrijgbare' TLD's gaat. Anders denk ik dat .l33t bijvoorbeeld ook vrij prijzig gaat worden ;)

Verwijderd

.pro is vrij duur. Maar of het het duurste is, da weet ik nie hoor. :)

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
En the winner is real-doc met $1.000.000 voor news.tv op het .tv toplevel domain.

De .tv extensie wordt verkocht op lengte van de domeinnaam en de bruikbaarheid ervan. Dan kom je al snel aan idiote bedragen. Een 1-letterig of 1-cijferig domein begint daar ook bij $10.000.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

real-doc schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:26:
En the winner is real-doc met $1.000.000 voor news.tv op het .tv toplevel domain.

De .tv extensie wordt verkocht op lengte van de domeinnaam en de bruikbaarheid ervan. Dan kom je al snel aan idiote bedragen. Een 1-letterig of 1-cijferig domein begint daar ook bij $10.000.
Helaas is news.tv is niet echt een tld. En daarnaast is sex.com voor veel meer verkocht dus 2x fout. Inleveren die koelkast!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

IceStorm schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:28:
[...]

Helaas is news.tv is niet echt een tld. En daarnaast is sex.com voor veel meer verkocht dus 2x fout. Inleveren die koelkast!
Waarschijnlijk bedoelt hij dat het bij de TLD beheerder van .tv al een miljoen kost. Sex.com wordt gewoon voor vijf dollar geregistreerd :)

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Volgens mij is .na (namibie) rond de 5000 doller per jaar.. bel Prenames eens, www.prenames.nl, grote NL domeinnamenboer..

Bij .TV hangen ze nog een woordenboek eraan... Is het een kort woord, betaal je meer.. Sex.tv gaat volgens mij voor rond de 1.000.000 USD over de toonbank..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:39
Misschien heb je hier wat aan ?

http://www.4domains.com/cctldsp.html < Beetje overdreven/achterhaald !?
http://domaininfo.com/pricelist.asp < Beetje goedkoop !?
http://www.oph.net/domeinnaam_registratie < Lijkt me wel correct ...
http://www.chosting.nl/pages/domein_extensies_alle.asp < deze ook btw..

Namibië is zo te zien het duurste, maar goed veel succes nog met zoeken !

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Met wat zoekwerk had dit ook wel gelukt. Lees ook even de huisregels door, het lijkt wel een mailtje wat je neerzet.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.