Laatst had ik last van een virus, dit is nu volledig verwijderd maar een aantal software toepassingen werkten niet meer. Dus ik heb backups genomen van mijn bestanden, mijn windows cd'tje in de drive gestoken en gereboot. De windows setup begon en juist nadat alle drivers zijn ingeladen krijg ik een blue screen of death met volgende error: stop: 0x0000007b. Ik ben gaan zoeken op google, in de knowledge base, en hier op het forum. Ik las dat het te maken kon hebben met de drivers (sata/raid) dus
heb ik de drivers van de diskette geladen => nog steeds hetzelfde probleem. Ook las ik dat het temaken kon hebben met kapotte harware/voeding maar aangezien mijn geïnstalleerde versie van windows probleemloos draait zal die kans wel klein zijn. Iemand een oplossing?
mvg
aerandir
heb ik de drivers van de diskette geladen => nog steeds hetzelfde probleem. Ook las ik dat het temaken kon hebben met kapotte harware/voeding maar aangezien mijn geïnstalleerde versie van windows probleemloos draait zal die kans wel klein zijn. Iemand een oplossing?
mvg
aerandir