Sinds afgelopen september ben ik de trotse en tevreden eigenaar van de Asus Extreme N7800GTX TOP. Het beestje draait als een tierelier, dus daar verder niks op aan te merken. Maar om eerlijk te zijn heb ik het systeem destijds gekocht met het oogpunt om ooit SLI te gaan draaien. Dankzij de 'geweldige' beschikbaarheid van nieuwe kaarten en de woekerprijzen van 2e-handsverkopers, is het er nog steeds niet van gekomen.
Maar zie daar! De 7900GT is uit. De kloksnelheden van core en geheugen (beide DDR3) zijn ongeveer gelijk. Nu is uiteraard mijn vraag: kan ik een nieuwe 7900GT (non-TOP) in SLI draaien met mijn oude 7800GTX TOP? Zo ja, heeft iemand tips voor me over hoe ik dat het beste aan kan pakken? Links naar guides ofzo zijn ook prima.
Bvd.
Maar zie daar! De 7900GT is uit. De kloksnelheden van core en geheugen (beide DDR3) zijn ongeveer gelijk. Nu is uiteraard mijn vraag: kan ik een nieuwe 7900GT (non-TOP) in SLI draaien met mijn oude 7800GTX TOP? Zo ja, heeft iemand tips voor me over hoe ik dat het beste aan kan pakken? Links naar guides ofzo zijn ook prima.
Bvd.
Nothing to see here folks, please move along.