[XP] Applicatie niet-beëindigbaar maken? *

Pagina: 1
Acties:

• vezz
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-02 06:32
ik woon nog in België en wij werken hier met datalimieten , en aangezien we met een groot downloadend gezin zijn , heb ik Stat 'n Perf geïnstalleerd . maar het probleem is , je kan dat programma gewoon afzetten . is er een manier om het programma te vergrendelen met een passwoord , zodat het niet afgezet kan worden?

(gegoogled : niets bruikbaar gevonden)

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 14:54

Gerco

Professional Newbie

Als service draaien en inloggen met non-administrator accounts. Dat is de enige manier waarop zelfs met de task manager het programma niet meer te killen is.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is meer iets voor WOS. Verder klopt je topictitel niet met je vraag; die verander ik dus even. Waar had je al op gezocht; en welk OS draai je?

Applicaties met paswoord vergrendelen > [] Applicatie niet-beëindbaar maken? *
SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• vezz
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-02 06:32
ik had zitten zoeken op application lock bv , dan kwam ik uit om programma's te laten hibernaten. verder draai ik op XP Pro SP2 , maar kan het misschien installeren op de server die hier staat?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Geen idee of het behulpzaam is (en of het er nog staat), maar je zou Firedaemon kunnen proberen om dat progje als een service te installeren, het komt van een vreemde plek, maar in de FAQ van DPC project 'UD' staat een link naar de freeware versie, maar die werkt niet.

Een ander alternatief zou srvany.exe zijn om het als service te installeren. Ook een dode link in de faq, maar Google zou vast wel een andere kunnen vinden :)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?