Toon posts:

TV kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een E-tech tv kaart gekocht type tvp103 en wil deze installeren in mijn systeem. Dit wil echter van geen kant. Computer ziet wel de juiste tvp103 multimedia app. En gaat deze installeren Tot op het laaste dan geeft mijn computer aan dat de kaart niet is te installleren omdat er een probleem is. Op advies van e tech heb ik al diverse slots geprobeert. Kaart in andere pc gehangen dit gaat goed. Van mijn leverancier een andere kaart gekregen nog niet goed.

Van ellende mijn harde schijf geformateerd om een schone start te maken. Werkt echter nog niet.

Wie weet wat.

jan

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 08:19
Kan het zijn dat de kaart een IRQ probleem heeft met andere PCI kaarten in je PC?

Probeer het eens met zo min mogelijk kaarten in je pc. Het liefst een AGP videokaart en alleen deze PCI kaart. Mocht het nog niet lukken kijk of je iets kan vinden in de eventlog

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen een netwerk kaart in de pc hangen. Zou het helpen om de kaart te installeren en vervolgens windows opnieuw op de schijf te zetten???

• GAEvakYD
Ik verwacht dat dat laaste niet gaat lukken. Ik denk dat er namelijk een hardwarematig probleem aanwezig is. Probeer het toch een zonder die netwerkkaart.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
Aan wat voor een hardware probleem denk je dan???

Verwijderd

Topicstarter
heb de netwerkkaart verwijder. tv kaart is nog te installeren. Computer zegt nu dat de omgeving niet goed is.

Wie oh wie

• GAEvakYD
wees wat duidelijker , waar geeft hij deze foutmelding en welke stappen heb je al geprobeerd.

Verwijderd

Topicstarter
Heb gehele c schijf geformateerd en met veel gezoek drivers gevonden waarop de tv kaart het wel doet. Dit zijn niet de drivers die door de fabriekant worden geleverd. Iedereen bedankt voor het meedenken.

jan

Verwijderd

Hoi jan12 ik lees dat je werkende drivers had gevonden zou je mij kunnen doorgeven waar ik ze vandaan kan halen daar ik dezelfde problemen heb ?
bvd Chris
Pagina: 1