Afstandbediening van amuseer DVD-5000p stuk, wie kan helpen?

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Frank|A
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01-2013
Ik ben de "trotse" bezitter van een amuseer DIVX speler (DVD-5000p). Nu is de afstandsbediening er deze week mee opgehouden. Heb verschillende universele afstandbedieningen geprobeerd en geen enkele bevat de complete code. Nu mis ik vooral de navigatie door de menu's etc. Als ramp ben ik ook nog eens de aankoopbon/garantie bewijs kwijt en heb dus geen telefoon nr van amuseer. Mailen naar Amuseer.com heeft geen nut want reageren doen ze niet. Ook de kruitvat wil me niet helpen. Wie van jullie kan dat wel? Ik ben opzoek naar het telefoon nr. van amuseer of naar iemand die in groningen (stad) woont en waarvan ik de afstandbediening mag coppieren (met een lerende afstands.) Andere tips zijn ook welkom!

Alvast bedankt.

Pentax k10d - Blog - Flickr

• DOV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:46

DOV

Heb je misschien een foto van die afstandbediening ? Ik had er ook 1 maar mijn dvd-speler is kapot... als ik plaatje heb dan weet ik waarnaar ik moet zoeken...;)

Edit : Ik heb hem al gevonden toch aardig helder op de late avond, maar ik woon niet echt in de buurt van groningen. Opsturen oid kan wel, anders gaat hij bij het grofvuil... >:)

[ Voor 38% gewijzigd door DOV op 12-03-2006 03:16 . Reden: hmmm gevonden ]

• Frank|A
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01-2013
Kijk das nog beter. Moet je er nog wat voor hebben (behalve de verzend kosten)?

Frank

Pentax k10d - Blog - Flickr

• DOV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:46

DOV

Nah is wel goed hoor mail me maar even dan komen we er wel uit.

Verwijderd

Iemand het nummer van amuseer voor me?
Ben alle handleidingen etc. kwijt en ook het aankoopsbewijs...
Nu istie stuk...