Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Edit knop verschijnt soms niet meer na het editen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-11 13:15

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Topicstarter
Hey, soms heb ik dit probleem:

Als ik een post heb staan, en ik edit die word automagisch de pagina waar ik vandaan kwam weer geladen. Je kunt ook klikken om direct terug te gaan. Als ik dat doe en ik kom op de pagina waar ik vandaan kwam is soms opeens de edit-knop bij m'n message verdwenen! Dit is niet altijd, maar het komt wel eens voor. Dit is zeer irritant! Ik ben wel ingelogd (heb ik wel eens gecheked) maar de edit-knop is er gewoonweg niet! Het ziet er nogal raar uit. Bovenin staat dat je ingelogd bent met je nickname ernaast, en onderin staat een message met ook jouw naam, maar het lijkt net of die message niet van jouw is! De pagina reloaden werkt niet, maar het is gewoon opgelost als je na 10 minuutjes weer terugkomt :?

Weet iemand hoe dit komt? Thnx

edit: sorry voor als dit al eerder gevraagd is, maar ik kon het o.a. via de search niet vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door XplodingForce op 12-03-2006 01:21 ]

Everybody lies

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

Mmmz, van dit probleem heb ik nog nooit gehoord. Welke browser gebruik je? En indien IE (the buggiest browser on earth :P) heb je het probleem dan ook in andere (betere) browsers?
Dit is zeer irritant!
Ik begin een lichtelijke irritatie te krijgen van mensen die alles maar irritant lijken te vinden. 'Dat is vervelend' of 'Dat is lastig' kan ik nog inkomen, maar waarom moet er altijd zo overdreven worden? ;)

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dit is wel eerder voorgekomen crisp, maar na tig postings kwamen we er nog steeds niet achter wat er aan de hand was 8)7

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Is het niet toevallig de quote_messages template waar deze user naar zit te kijken, in het edit/quote venster ?

Daar heb je in ieder geval geen edit knopje bij je eigen posts

Je hebt daar ook een tekstje dat je ingelogt bent en onder welke naam. (quote venster!)

Mischien dat de ts even een screen inclusief adresbalk. Of even een beschrijving waar hij op klikt wil geven?

[ Voor 3% gewijzigd door Civil op 12-03-2006 21:45 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

moto-moi schreef op zondag 12 maart 2006 @ 08:50:
Dit is wel eerder voorgekomen crisp, maar na tig postings kwamen we er nog steeds niet achter wat er aan de hand was 8)7
Ik kan me ook niet herinneren dat ik een dergelijke situatie zelf ooit heb meegemaakt. Als het een bug in de forumsoftware zou zijn dan zou je zeggen dat ik en jij met onze forse post-history daar toch wel eens tegenaan zouden moeten zijn gelopen?

Intentionally left blank

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
crisp schreef op zondag 12 maart 2006 @ 01:26:
Ik begin een lichtelijke irritatie te krijgen van mensen die alles maar irritant lijken te vinden. 'Dat is vervelend' of 'Dat is lastig' kan ik nog inkomen, maar waarom moet er altijd zo overdreven worden? ;)
offtopic:
Daar kan ik helemaal inkomen, crisp. Ik ben sysadmin/helpdesk op kantoor en krijg dat ook wel eens te horen en erger me daar dan ook erg aan. Alsof jij er wat aan kan doen, op dat moment. :r :(
Wat ook altijd leuk is, als iemand het probleem heeft uitgelegd en jij de oplossing al weet, dat ze dan nog hele verhalen op gaan hangen waarom het zo lastig is en wat er nog meer gebeurde en dat het echt heel belangrijk is dat jij het heel snel oplost. Ja, het had al opgelost kunnen zijn, als je niet zo doorpraatte :+

Sterkte ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

crisp schreef op zondag 12 maart 2006 @ 23:48:
Ik kan me ook niet herinneren dat ik een dergelijke situatie zelf ooit heb meegemaakt. Als het een bug in de forumsoftware zou zijn dan zou je zeggen dat ik en jij met onze forse post-history daar toch wel eens tegenaan zouden moeten zijn gelopen?
Het doet mij i.i.g. denken aan [rml][ BUG]Edit werkt niet[/rml] , dat ik of jij het niet hebben gehad wil niet zeggen dat er geen bug is :P er is zat functionaliteit in React die ik niet dagelijks gebruik, of weet dat er bugs mee zijn zodat ik eromheen werk :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aan de topicstarter; zie je wel een view-message knopje ipv een edit-message knopje?

[ Voor 7% gewijzigd door Spider.007 op 26-03-2006 19:10 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

/geen feedback

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.