Lijst met Karma top 50

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martdj
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 17:39
Hoi allemaal,
Ik vroeg me vandaag af of zo'n lijst er is en zo nee waarom niet. Lijkt me wel leuk om te zien wie het meeste karma heeft binnen t.net. Snelste stijger is misschien ook een leuke. Weer eens wat anders dan al die DPC lijstjes :)

(daarnaast wil ik natuurlijk zien welke %$#$ mij voorbij zijn geknald in de afgelopen dagen :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Interesant maar slecht idee. Karma-jagen is ongeveer de minst gewenste activiteit en deze lijst zou dat behoorlijk in de hand werken.

Het zegt ook meestal niet veel omdat personen die veel posten niet altijd slimme opmerkingen doen.

Als het je echt boeit, dan zou je zelf alles een beetje moeten bijhouden.

PS, als je zegt hoeveel jij dan staat, dan kan ik misschien wel zeggen wie je voorbij zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martdj
Daar zit wel wat in. De top 20 lijkt voornamelijk te bestaan uit mensen met heel veel postings. Misschien is een quotient van aantal postings en reactie totaalscore dan beter?
Ik sta met mijn 160 postings nu 21e, down van plaats 19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je mij in je nek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het enige nuttige dat ik te zeggen heb: irrelevant, ik hoop dat je dit vanavond al leest, welkom terug iig.

En dat zegt iemand met maar 139 postingen (#47)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

ff een vraagje (VRAAG).

Martinus is degene die ik op plekkie 19 vond met inderdaad rond de 160 postingen (en een tweakotine van vrijwel niets). Allemaal hele goede postingen, maarruh, er is ook een accountje Martdj. Is die van jou? Is dat accountje bedoeld om de wat minder serieuze topics aan te snijden (an sich slim)?

Ik vroeg me zomaar af. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 12:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik doe gewoon al mijn postings met hetzelfde Account, ik ben ik, en ik heb geen rommel-account nodig voor bullshit, en eentje voor het serieuze werk.

Wat zegt dat nou helemaal. Dan haal je een hoge posting/karma verhouding. So what ?

Dat is toch niet belangrijk ? Ik wil met mijn Account geassocieerd worden als een persoon, met al zijn voor en nadelen. Dat ene Account is ikke.

Ik doe niet aan een "Dave-LOL" Account en "Dave-Serieus" Account...

Er is er gewoon eentje...

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 24 januari 2001 17:51 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]
Er is er gewoon eentje...
En da's al meer dan genoeg. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 16:12 schreef ecteinascidin het volgende:
Het enige nuttige dat ik te zeggen heb: irrelevant, ik hoop dat je dit vanavond al leest, welkom terug iig.

En dat zegt iemand met maar 139 postingen (#47)
Valt nog mee:

#22, karma 642, 657 reacties :)

Ook omdat ik ben wie ik ben, soms bere serieus, soms niet (dan maar geen punten, who cares?).

Like GaMeOvEr (ja één is genoeg)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 24 januari 2001 17:52 schreef Jaymz het volgende:

[..]
En da's al meer dan genoeg. Toch?
Dat zou ik wel denken ja....

:D

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 17:53 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]
Dat zou ik wel denken ja....

:D
Ik weet het wel zeker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Mij boeit het niet hoe die lijst in elkaar zit. Het gaat er meer om dat het iets aangeeft dat mensen op den duur worden geassosieerd met kwaliteit. Zoiets als met Otis vroeger (over nu laat ik me niet uit) was. Een dubbel account is dan een beetje vreemd.

Maar aan de andere kant, misschien is er een andere user in het spel, dus wil ik echt geen conclusies trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent je +3 waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als ik straks een leuke sneak-preview een leuke meid nog tegen kom (met mijn Rolo :)), dan is mijn dag iig compleet en goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
Op dinsdag 23 januari 2001 14:42 schreef ecteinascidin het volgende:
Interesant maar slecht idee. Karma-jagen is ongeveer de minst gewenste activiteit en deze lijst zou dat behoorlijk in de hand werken.

Het zegt ook meestal niet veel omdat personen die veel posten niet altijd slimme opmerkingen doen.

Als het je echt boeit, dan zou je zelf alles een beetje moeten bijhouden.

PS, als je zegt hoeveel jij dan staat, dan kan ik misschien wel zeggen wie je voorbij zijn. :)
damn, ecteinascidin.. lijkt wel of'k nooit akkoord kan gaan met je

wat is er negatief aan karmajagen?
Karma behaal je door goeie posts neer te zetten, jij zegt dus dat goeie posts neerzetten de meest ongewenste activiteit is?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op dinsdag 23 januari 2001 15:00 schreef martdj het volgende:
Daar zit wel wat in. De top 20 lijkt voornamelijk te bestaan uit mensen met heel veel postings. Misschien is een quotient van aantal postings en reactie totaalscore dan beter?
Ik sta met mijn 160 postings nu 21e, down van plaats 19.
dan ben ik je net gepasseerd :)
# 20 hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Helemaal fout Poohbeer, meer posten betekend ook vaak hoog karma en mensen die een hoog karma willen halen gaan dan extra veel shit plaatsen die soms niet opvalt.

Overigens grappig dat ik je hierzo zie. Voor #20 heb ik je niet echt vaak een inzicht zien tentoonstellen, maar da's maar een mening mijnerzijds (so don't be offenden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op woensdag 24 januari 2001 19:24 schreef ecteinascidin het volgende:
Helemaal fout Poohbeer, meer posten betekend ook vaak hoog karma en mensen die een hoog karma willen halen gaan dan extra veel shit plaatsen die soms niet opvalt.

Overigens grappig dat ik je hierzo zie. Voor #20 heb ik je niet echt vaak een inzicht zien tentoonstellen, maar da's maar een mening mijnerzijds (so don't be offenden)
euhhm.. gewone postings halen 1 puntje.. nuttelose 0.. enkel als je goeie postings haalt gaat je karma echt omhoog hoor.

Niet echt vaak.. lol.. heb je al wel 1 post van me gezien dan?
EneuhH.. gelukkig dat dat jouw mening is.. 'k ben ondertussen al zover om te beseffen dat wij 2 echt nooit akkoord zullen gaan.. 'k vind je mening dus niet echt goed.. maar da's mijn mening maar dus don't be offended :)
edit.. me eerste flamebait.. ahoewel hij wel ERG goed is verpakt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 19:18 schreef poohbeer het volgende:

[..]
dan ben ik je net gepasseerd :)
# 20 hier :)
Ah, dan weet ik wie ik moet inhalen om de top 20 binnen te treden, voor alle duidelijkheid, ik ben niet statusgeil, maar het staat wel leuk.

It's just for the fun, that's all. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Van mij mag poohbeer het niet met me eens zijn: ik ben hier niet om vrienden te zoeken. Ik ben hier ook niet om welke vorm van ruzie op te bouwen, dus ......

Ik ben alleen allergisch voor onrecht en probeer mijn steentje bij te dragen om dat te verwijderen. Een poohbeer die opschept over karma is dan iets waar ik het niet kan laten:"hoeveel posten zei je...?". Is dan niet meer dan een terechtwijzing of een vaststtelling (subjectief dus).

Misschien vind ik poohbeer vervelend, maar ik zal dat nooit laten merken. Indien dat wel zo is, dan bied ik nu al mijn excuses aan voor iedere vorm van wangedrag mijnerzijds en zeg sorry. Poohbeer kennende boeit het hem evenveel als mij: probleem opgelost.

Zo'n lijstje met top 50 vind ik interesant en zou dat graag willen zien, maar aan de andere kant is dat voor stumpers-zonder-leven (stumpers-zonder-clou is hetzelfde woorsd) een rode lap. Mijn nieuwsgierigheid is ondergeschikt aan het algemeen belang, dus laat die lijst aub in de bak (mijn meelbak bv) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Het is misschien wel leuk om een lijst te maken welke users het meest een +4 hebben gehaalt ofzo, of users die de meeste flamebaits hebben, zelf sta ik 52 maar dat interesseert me geen biet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Ik ben het met ecteinascidin eens dat zo'n lijst geen goed idee is. Je kunt wel een idee krijgen van de gemiddelde kwaliteit van de postings uit de posting/karma verhouding. Daaruit blijkt dan dat het niet opgaat dat alle personen die veel posten niet al te slimme opmerkingen doen :) Je kunt je maar het beste niet al te druk om je karma maken. Ik let er iig niet op, als ik wat te melden heb (info of ergernis) dan doe ik het gewoon. En je dan druk maken om moderaties is alleen maar slecht voor je bloeddruk :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Hier heeft duidelijk iemand het licht gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Op donderdag 25 januari 2001 09:32 schreef ecteinascidin het volgende:
Hier heeft duidelijk iemand het licht gezien :)
Eehrm, een groot licht *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-10 20:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

+1 postings leveren nauwelijks punten op (minder dan 1). Karma 'acceleratie' (veel punten met weinig posts) wordt ook grotendeels bereikt door een goede verhouding tussen aantal hoog gemodereerd postings en totaal aantal postings. Dit effect bereik je niet door heel veel crap te posten.

Karmajagen is niet alleen het streven om eigen karma te verhogen, maar ook om de karma van anderen zo laag mogelijk te houden. Aan de hand van de karma ranking zou iemand zijn naaste 'concurrenten' doelbewust omlaag kunnen modereren. Dit lijkt me niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Femme, is er dan ook een methode voor jullie om dat gedrag te signaleren?

Ik bedoel het feit dat iemand hier de suggestie doet en jouw reactie lezend, zou er zomaar iemand op het idee kunnen komen dat dat voor hem/haar een goede methode is om eens aan zijn/haar karma te gaan werken?

Nee, ik niet, mijn reactie/score verhouding is vanaf dag 1 al zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martdj
He goed idee Femme! Nu nog een manier om automatisch alle postings van Poohbeer van de laatste dagen te zien te krijgen, zodat ik weer nummer #20 wordt >:)

Ecstasomething:
martdj is inderdaad ook van mij, maar heeft niet zoveel met serieuze of niet serieuze postings te maken (je kunt zien dat dat profiel ook een vrij hoge reactie totaalscore/aantal postings quotient heeft). Heeft te maken met waar ik ben en vooral welke browser ik gebruik. Soms crasht IE hier en dan gebruik ik Netscape weer eens. Dat is dus martdj. :)
Helaas kan ik de karma's van beide niet bij elkaar optellen. Anders zou ik weer boven poohbeer staan ;)

Mijn filisofie is om alleen iets te posten als die post, naar mijn mening, echt iets bijdraagt aan het oorspronkelijke artikel of de discussie daarover. Dat levert dus weinig postings, maar een hoog quotient op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wij delen dus deze filosofie.

Aha, dus een browser-kwestie. Ik neem aan dat je met de ene nick Netscape-draden flamed en met de andere nick de IE... ;)

* Delerium drukt op enter en valt op de grond van het lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Aantal reacties 416
Gemiddelde per dag
Reacties totaalscore 593
Karma 605 (#26)
Tweakotine 69 (#499)
Status Godlike
Beetje vaag eik, ik ben toch echt Adje...
Ik heb in het begin veel reacties geplaatst, nu de laatste twee of drie maanden misschien 6 reacties in totaal...

Vandaag wel weer een reactie geplaatst vandaag hier maar die wordt niet echt gewaardeerd geloof ik ;)

Ik ga maar weer eens richting de top 20 bewegen denk ik, dus wat meer reacties e.d. plaatsen.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op donderdag 25 januari 2001 10:39 schreef martdj het volgende:
He goed idee Femme! Nu nog een manier om automatisch alle postings van Poohbeer van de laatste dagen te zien te krijgen, zodat ik weer nummer #20 wordt >:)
hehe, dat kan dus niet.. heb'k ook al eens gevraagd omdat ik verbaast was over het aantal karmapunten dat'k kreeg (plotseling heel sterke stijging)
eneuhhm.. 'k sta ondertss op nr. 19 hoor :)

eneuhhm.. Floris: zal je toch wat minder onzin moeten posten wil je trug naar #20 hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond Floris zn registered Ram posting erg leerzaam vandaag. Dat wist ik nl. niet, had gister al wel het ASUS CUR-DLS bord in huis gekregen, vroeg me al af wat er behalve de voltage nog meer verschillend was aan registered ram :)

/me allang ontkroonde karma-whore^H^H^H^H^Hking met een straffe 0.0 tweakotine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Otis: Speciaal voor jou zal ik binnenkort wel een stukje schrijven over het verschil tussen de verschillende soorten geheugen...
Ik weet alleen nog niet of ik dan ook iets zal schrijven over Ram(p)bus of niet.

Ik zal er zeker een verhaaltje van maken over SDRAM en DDRSDRAM. ECC en Registered, wat de verschillen zijn, waar het voor nodig is en waar het juist niet nodig is.

Misschien dat de mensen dan eens gaan begrijpen waarom ECC en registered extra geld kost en waarom het gebruikt word.

Wisten jullie bijvoorbeeld wel dat elk RAM-chippie 0,9Watt aan powerconsumption heeft?

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op donderdag 25 januari 2001 20:21 schreef Floris_Diemel het volgende:
Misschien dat de mensen dan eens gaan begrijpen waarom ECC en registered extra geld kost en waarom het gebruikt word.

Wisten jullie bijvoorbeeld wel dat elk RAM-chippie 0,9Watt aan powerconsumption heeft?
off-topic.. ecc is vrij logisch en algemeen bekend dacht ik hoor.. dat registered heb'k ook gisteren pas mogen weten.. *shame on me*
maar euuh.. zal voor elk chippie toch wel verschillend wezen? Of geef je een gemiddelde? En waar haal je die info? Niet dat'k er iets mee ben, maar altijd leuk om te weten. zoiets he

maar euhh.. effe ontopic: 'k ben weer tot #20 gezakt :)
;( eigenlijk maja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Nou we dan toch bezig zijn... :)

Profile van GA!S

User ID 4297
Aantal reacties 203
Gemiddelde per dag 0.62 postings
Reacties totaalscore 385
Karma 537 (#36)
Tweakotine 114 (#90)
Status Godlike

Is die 3 maanden stage tenminste nog ergens nuttig voor geweest (had toen tweakotine #4).

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Profile van ecteinascidin
User ID 9595

Aantal reacties 139
Gemiddelde per dag 0.55 postings
Reacties totaalscore 302
Karma 452 (#47)
Tweakotine 92 (#202)
Status Grootmeester

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 06:30

Jaymz

Keep on moving !

USERID: 2339

Registratie datum 26-01-2000 21:19
Laatste posting 25-01-2001 20:11
Aantal reacties 241
Gemiddelde per dag 0.66 postings
Reacties totaalscore 331
Karma 335 (#73)
Tweakotine 52 (#837)
Status Grootmeester

Hey Fuck, Gisteren bestond ik een jaar. Shit, feestje gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Profile van TgF

User ID 7359

Registratie datum 04-04-2000 20:19
Aantal reacties 481
Gemiddelde per dag 1.62 postings
Reacties totaalscore 661
Karma 647 (#23)
Tweakotine 76 (#367)
Status Godlike >:)

Zijn we ineens profile-geil geworden :D

/me vind het lekker te weten dat ie boven Floris staat, maar dan moet ie zijn handen maar vrijmaken [img]"i/s/smile.gif\"[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Als we toch gaan opscheppen over ons profile :P :

Profile van GaMeOvEr

Registratie datum 24-01-2000 22:29
Laatste posting 25-01-2001 12:51
Aantal reacties 885
Gemiddelde per dag 2.41 postings
Reacties totaalscore 1364
Karma 1714 (#4)
Tweakotine 103 (#142)
Status Godlike

Jasper Janssen staat op 3,
Irrelevant staat op 2,
En tja, Femme op 1... :P

Moet wat meer gaan posten denk ik...

;)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
tss, da's nie eerlijk, jij hebt een half jaar voorsprong op me gameover.
zo kan'k je natuurlkijk niet inhalen :)

ondertss hebben we hier toch al aardig wat top 50 karma users he :)
als je dit nu zou hebben gestart in LA of SG dan zou je er waarschijnlijk nog een hoop extra hebben gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Hey Jaymz, je bestaat _vandaag_ pas een jaar hoor......

Gefeliciteerd...

Ik ben diegene die zijn feestje gemist heeft... ;(

poohbeer, gewoon meer posten joh... irrelevant heeft ook stukken later geregd dan ik, maar die doet gewoon gemiddeld 5 postings per dag... :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tekskt weggehaald, jullie weten wel waarom...

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User ID 1725
Registratie datum 20-01-2000 20:32
Laatste posting 25-01-2001 17:35
Aantal reacties 782
Gemiddelde per dag 2.1 postings
Reacties totaalscore 1211
Karma 1649 (#5)
Tweakotine 0 (#3741)
Status Godlike

Dus je hebt nog even ademruimte gameover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Whoopsie, Otis op mijn hielen... :P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Otis en GaMeOvEr, jullie zijn dus de echte karmahoeren die hier rondlopen >:), maar ja, wat ga ik zeggen als ik zo hoog sta (over utopie gesproken).

Maar ik gun het jullie van harte hoor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op vrijdag 26 januari 2001 10:44 schreef GaMeOvEr het volgende:
Hey Jaymz, je bestaat _vandaag_ pas
poohbeer, gewoon meer posten joh... irrelevant heeft ook stukken later geregd dan ik, maar die doet gewoon gemiddeld 5 postings per dag... :)
5 +1 postings of effectief ook 5 goeie?
Noujah, zoveel nuttigs heb ik gewoon niet te melden.. al doe'k er zelf ook 2.55 per dag
Is me ook niet echt om die puntjes te doen.. eerste 100 wel.. 'k moest en zou van dat trainee gedoe afraken, maar die tijd is weeral paar maand voorbij.

UPDATE: 'k sta nu 18e :)
Die plekkies 18-20 staan echt wel dicht bij elkaar.. wordt nog leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Tweakotine 0 (#3741)
Kan ik hieruit afleiden dat er maar 3741 actieve users zijn op T.net?
Da's echt wel niet fantastisch veel hoor jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05 17:13

picobyte

MhIHIHI!

Ja, ik sta ook in top 50.

Heb ik nu wat gewonnen :?

User ID 12679
Registratie datum 31-07-2000 16:36
Laatste posting 25-01-2001 00:11
Aantal reacties 496
Gemiddelde per dag 2.77 postings
Reacties totaalscore 656
Karma 588 (#29)
Tweakotine 81 (#322)
Status Godlike

Duh.

Powered bij meergranenbrood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 12:50 schreef poohbeer het volgende:

[..]
Kan ik hieruit afleiden dat er maar 3741 actieve users zijn op T.net?
Da's echt wel niet fantastisch veel hoor jongens.
Nee je kunt er uit afleiden dat 3740 users zijn die als 'ingelogd' de site bekijken. De rest is standaard 'uitgelogd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martdj
Dan zal ik mijn profile ook maar posten :)

Registratie datum 26-01-2000 21:54
Laatste posting 26-01-2001 15:13
Aantal reacties 167
Gemiddelde per dag 0.46 postings
Reacties totaalscore 395
Karma 690 (#21)
Tweakotine 45 (#1102)
Status Godlike

Jawel, ik besta vandaag een jaar!!! Kom maar op met de felicitaties :+
Kut, ik zie nu net de nieuwe ontwikkelingen in irrelevants topic. Laat de felicitaties maar hangen :'(

P.S.
Poohbeer, hoeveel punten sta ik nu van jou vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

mmmm, vind je het erg als we vandaag de felicitaties achterwege laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martdj
Sorry. Ik laast Irrelevants thread pas nadat ik die posting gedaan had.

:'(
Pagina: 1