Hoe kan ik een networkbootdisk maken zonder dat ik een floppydrive heb? Ik wil namelijk een netwerkboot iso maken, maar alles wat ik vind zoekt naar een floppydrive. Iemand enig idee?
Een bootable cd maken, en als boot stuk een floppy gebruiken. Ik denk dat je in Nero gewoon een .bin disketteimage kan branden, zodat dit id werkt.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Dat is het probleem. Ik kan nergens een networkboot image vinden. En de wizards die ik vind, die vragen allemaal om een floppy. Het is namelijk voor VMware, zodat ik van netwerk af mijn WS kan installeren.
Omslachtig: maak in virtualPC of dergerlijke een nieuwe windowsinstallatie, en gebruik dan de virtuele floppy om een bin te maken.
Of gebruik ff iemand anders zijn PC om zo'n disketje te maken, en dan met een pogje dat disketje om te zetten naar zo'n .bin.
Google is je vriend, speel wat met zoektermen en je zal wel wat vinden.
Of gebruik ff iemand anders zijn PC om zo'n disketje te maken, en dan met een pogje dat disketje om te zetten naar zo'n .bin.
Google is je vriend, speel wat met zoektermen en je zal wel wat vinden.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Verwijderd
Ja inderdaad, ik vind dit wel heel erg makkelijk. Het is hier Gathering of Tweakers en dan mogen we best verwachten dat je dit soort praktische probleempjes zelf kunt oplossen.
Dit topic is gesloten.
![]()