Toon posts:

Problemen @Home ?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gemeente Heerlen

Volgens de @Home website geen problemen met internet, echter merk ik wel wat anders.. Of ligt het probleem bij mij?

Mensen uit deze omgeving die ook problemen ondervinden met de internet verbinding? Gebruik @Home basis.

• secoh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02-2025
Sittard alles ok

You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik had de hele dag tot vanavond ook geen werkende internetverbinding. Na een half uur aan de telefoon te hebben gehangen werd het duidelijk dat hier de wijk ook geen verbinding had. Volgens de medewerker van de helpdesk was dit een wijkgebonden probleem. Volgens hem zou ik na twee uur wachten weer een verbinding moeten hebben, maar dat werd ondertussen drie keer dat tijdsbestek. Kenissen die in een de naastgelegen wijk wonen hadden wel een werkende verbinding, het toeval bestaat dus wel nog.

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn hier geen uurtjes meer, maar zover ik weet vandaag al de gehele dag.

Nu is 2:19, vrij laat. Zojuist haalde die even de 60 kB, en nu weer gezakt op een 20-30 kB. Normaal zitten wij rond de 200 dus. Ik heb zowel de modem als de router even opnieuw ingestoken (schijnt te kunnen helpen soms) maar; uiteraard niets. Ik hoop dat het probleem morgen verholpen is, anders helaas toch ADSL nemen, wat volgens mensen in de straat hier stukken betrouwbaarder schijnt te zijn.

Kom jij trouwens ook uit mijn omgeving Robin? Dan weet ik iig of het probleem dus verder bekend is.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Sluiten wij ons bij aan. Geen enkele reden om een nieuw topic te openen.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.