Toon posts:

Ati 9250 tv out probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag ff een nieuwe kaart gekocht, deze wou ik voor media center gebruiken.

maar omdat mijn tv geen s-video heeft d8 ik gebruik gewoon die convertor die bij me lapto zit van s-video naar composit, maar dit gaat niet mooi op hij ziet de tv wel maar geeft geen beeld.

wie weet hier een oplossing voor??

ps. als ik beneden op andere tv direct met s-video doe werkt het wel :S

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 21:24 ]

• Lord Bendtner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-07 21:51
Misschien kan je in je driver settings je kaart forceren om de monitor/tv te detecteren. Kijk ook even bij de 'overlay-settings'; deze moet je enablen om een videobeeld te kunnen krijgen op de tweede monitor.

Dat van die kabel weet ik niet, maar volgens mij moet zo'n S-video - composite adapter gewoon werken. Maar zat er geen composite adapter bij je kaart dan toen je hem kocht? die hoort er volgens mij altijd wel bij te zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Lord Bendtner op 12-03-2006 09:36 ]

Better, Best, Bendtner

Verwijderd

Topicstarter
Jantje88 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 23:58:
Misschien kan je in je driver settings je kaart forceren om de kaart te detecteren. Kijk ook even bij de 'overlay-settings'; deze moet je enablen om een videobeeld te kunnen krijgen op de tweede monitor.

Dat van die kabel weet ik niet, maar volgens mij moet zo'n S-video - composite adapter gewoon werken. Maar zat er geen composite adapter bij je kaart dan toen je hem kocht? die hoort er volgens mij altijd wel bij te zitten.
hij had geen doos meer bij de kaart, daarom kreeg ik 10% korting ach en al die convertors zijng ewoon het zelfde