Toon posts:

Hp Deskjet installeren lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand een oplossing voor mij
kan mijn printer de hp deskjet 710c niet aan de praat krijgen na een her installatie van windows Xp
instructies van de hp site gevold op de driver te installeren via de wizard in xp maar krijg er geen printje uit

iemand een idee
hij heeft altijd gewerkt hoor voor ik Xp opnieuw heb geinstalleerd

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-12 08:41

efgeha

trial and error

wat is je installatie volgorde?, eerst de software dan de hardware, is vrij gebruikelijk bij hp.

Begrijp ik het goed dat je niet de specifieke hp software installeert?

Verwijderd

Topicstarter
kan de orginele cd niet vinden en ook geen orgineel stuur programma op hp.nl dus heb het via de drivers in xp gedaan maar dat werkt dus niet

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-12 14:03
en via configuratiescherm ?

• royco_100
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11 15:25

royco_100

Enthousiaste Tweaker

Verwijderd

Topicstarter
heb het via het configuratie scherm gedaan
maar krijg ook geen melding op de pc als ik de kabel aansluit is het mogelijk dat de lpt1 poort op de pc uitgeschakeld is of is dit niet uit te schakellen
heb al wel in de bios zit proberen de instellingen te wijzigen van de parralle poort ecp epp ecp+epp maar niets heeft baat
mobo is Asus A8N-SLI Premium

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Heb je de juist moederbord drivers voor je parrallele poort? Probeer anders de poort eens te verwijderen bij het systeemmenu en laat hem op nieuw detecteren. En je hebt zeker een bidirectionele kabel neem ik aan?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

ga ik eens proberen

Verwijderd

Topicstarter
Cyberpope schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 20:24:
Heb je de juist moederbord drivers voor je parrallele poort? Probeer anders de poort eens te verwijderen bij het systeemmenu en laat hem op nieuw detecteren. En je hebt zeker een bidirectionele kabel neem ik aan?
dit was de tip

het werkt

bedankt
Pagina: 1