Toon posts:

iPod mini reset niet

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had laatst een proggie gedownload om muziek van me Ipod te downloaden, dat werkte, ik koppelde me ipod los, en nu geeft ie nonstop aan

Disc Mode :::-
-------------------------
V
OK to disconnect.

Zodra ik Menu + Select ingedrukt houd om em te resetten, blijft het apple logootje langzaam knipperen, en gebeurt er niks. GIng gewoon de hele nacht doorknipperen.
Zodra ik play/pauze + select ingedrukt houd, komt ie weer in die:

Disc Mode :::-
-------------------------
V
OK to disconnect.

scherm... Wat is hiet tegen te doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hij heet Apple iPod Mini.

Heb je je handleiding al doorgelezen, zoveel bladzijden zijn het niet en op 1 van de laatsten staat dat oftewel een hard of softwarematige reset wel werkt.

Had je je iPod overgens wel veilig verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja gewoon veilig verwijderd enz.
Heb em al gefixed, gebruikte de ipod updater en heb em compleet hersteld en naar fabrieksinstellingen gereset. Hardwarematige reset deed het juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
Ik vermoed dat het aan het progje ligt dat je gebruikt hebt om de muziek van je iPod af te halen.
Kan een soort beveiliging zijn op je iPod die conflicteert met het bewuste programma. (Apple houdt er niet van dat mensen muziek van hun iPod op een computer kunnen zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

topictitel aangepast

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 19:30
Error_403,

Fijn dat het opgelost is met de iPod updater, maar ik zou je toch willen verzoeken om de volgende keer iets meer aandacht aan je topic start te besteden. Zo heb je het over "een proggie" en gaat je topic titel natuurlijk ook nergens over :). Zou je hier in het vervolg even op willen letten? :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.