Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Skyhawk PSR-5618B7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar de Skyhawk PSR-5618B7 te koop is? Ik heb al gezocht maar kan hem nergens vinden... :?

Afbeeldingslocatie: http://img210.imageshack.us/img210/9972/56183ul.jpg

Het valt mij op dat ook andere kasten van Skyhawk moeilijk verkijgbaar zijn...

Verwijderd

Mail ze even, ik zie op hun site geen retailers staan ofzo.
(Trouwens, jouw keus hoor maar vind je dit echt een mooie kast? Ik vind em een beetje premod troep look hebben :> maar dat is natuurlijk aan jou.)

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:53

Ardana

Mens

Ik heb zelf ook 'n Skyhawk kast (prima modbaar, zeker omdat je ook leuk met dat premodded spul aan de gang kan - slopen die handel!) maar heb 'm op 'n beurs gekocht. Ook nog 'ns zonder garantie, zelfs geen idee wie de leveracier was. Kast was € 50 exclusief voedig. Overigens ben ik over de binnenkant en airflow niet super te spreken. HDD's had ik er graag anders in gehad bijv, en de airflow is niet echt super, ondanks voldoende fans en juiste plaatsing hiervan.

Dus hou je ogen open op beurzen als je er toch komt...

[ Voor 27% gewijzigd door Ardana op 11-03-2006 18:59 ]

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-11 13:15

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Mischien in de pricewatch?

Edit: hier dus
Er staat helaas alleen een ander model :( Als de pricewatch je in de steek laat is het waarschijnlijk zoiezo niet in nederland verkrijgbaar! Je zult het uit Amerika moeten laten overkomen... (en als je niet weet vanwaar, mail de fabrikant gewoon ff)

p.s. dit soort zware, grote dingen uit amerika laten overkomen kan ERG duur zijn! Misschien dan toch beter voor een Luxere kast die gewoon in europa te krijgen is gaan? (Ik bedoel, over smaak valt niet te twisten, maarre die kast ziet er nou niet eXtreem duur uit (NOFL) als je een nieuwe kast zou willen kopen is het zonden om evenveel verzendkosten als de kast zelf te moeten betalen!) en je kunt natuurlijk ook gewoon een simpele Alu kast kopen en die zelf modden!

[ Voor 131% gewijzigd door XplodingForce op 12-03-2006 16:52 ]

Everybody lies

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik ga idd maar voor een andere kast dan, ik denk de AC Silentium T2.