Iemand al een idee wat de BBQ gaat kosten?
Het gaat rond de 10 euro kosten. En dan moet je zelf je drinken meenemen.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Anoniem: 40441
Nog iemand die langs Almere komt als hij er heen gaat?
Vervoer is effe lastig, komt er iemand toch al pal langs dan wil ik zeker komen.
Vervoer is effe lastig, komt er iemand toch al pal langs dan wil ik zeker komen.
Beetje laat maar toch een reactie van mij.
Ik kom niet, ik verhuis in die periode en heb ook nog 2 verjaardagen. Dus veel plezier met de BBQ!
Ik kom niet, ik verhuis in die periode en heb ook nog 2 verjaardagen. Dus veel plezier met de BBQ!
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Anoniem: 63996
almere moet kunnen dus ik kan je oppikken. medemblik - lelygehucht-almere is niet omrijdenAnoniem: 40441 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 16:36:
Nog iemand die langs Almere komt als hij er heen gaat?
Anoniem: 58287
ehm ik had voor mij en Wick al een paar pagina's geleden gepost dat we "misschien" kwamen, misschien kan je dat nog toevoegen aan de TS, iisschots
pff. Ik ben vel over been hoorAnoniem: 63996 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 17:29:
jij moet .. wat moet er anders op de BBQ.. BBQ zonder konijnen is geen BBQ
Er is nog tijd zat om flink vet te mesten
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Rogier!!!!111111111111111oneoneoneoneoneone
Kom je ook joh?
Koe op de BBQ 
Sorry dat moest ff
@ pim, Floppy en DSmarty
Sorry dat moest ff
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Hoe laat kom je me halen ?Anoniem: 63996 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 17:23:
[...]
almere moet kunnen dus ik kan je oppikken. medemblik - lelygehucht-almere is niet omrijden
offtopic:
Dit konijn hoef je niet meer vet te mesten hoor
Dit konijn hoef je niet meer vet te mesten hoor

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 40441 op 04-05-2006 21:47 ]
Niemand die wil rondrijden langs België? (Regio Waasland?)
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
kan jij niet iets met visje regelen ? zover wonen jullie nu ook weer niet bij elkaar vandaan. en dan mogelijk eindhoven als centrale opstapplaats laten dienen. Komen dacht ik genoeg dpc'ers uit die buurt.
Anoniem: 63996 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 09:47:
kan jij niet iets met visje regelen ? zover wonen jullie nu ook weer niet bij elkaar vandaan. en dan mogelijk eindhoven als centrale opstapplaats laten dienen. Komen dacht ik genoeg dpc'ers uit die buurt.
Anoniem: 26032 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:30:
Anyway, voor mij is het ook bijna zover en ik heb niet eens een zuipend wrak; ik mag zelf trappenMocht ik tijd hebben, ik zou eens een "DPC - belgian members" BBQ organiseren in de buurt van Gent. Maar gelet op de huidige agenda zit dat er niet in voor twee duizend en heel veel...

le·vens·moe (bn.)
TS geupdate 
Er komen nu al 22 man zeker
Dit gaat gezellig worden.
* Anoniem: 58287 schudt iisschots wakker, geeft hem een kop koffie en wijst hem op het woordje "misschien" en op dat Killerog, killerog moet zijniisschots schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 13:04:
TS geupdate
Altijd lastig die friezen
Euh ik dan ook! 
(Al eerder gezegt
)
Btw,
KiLlErOg
(Al eerder gezegt
Btw,

[ Voor 20% gewijzigd door Aapje op 09-05-2006 14:00 ]
* Anoniem: 58287 denkt dat er een BrEeZaH drinkende, imitatie aap op de bbq belandt 
babs

* Aapje pakt een stok en begint KiLlErOg te slaanAnoniem: 58287 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:29:
* Anoniem: 58287 denkt dat er een BrEeZaH drinkende, imitatie aap op de bbq belandt
babs
* Blue_man mits vervoer (Breda iemand?)iisschots schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 13:04:
TS geupdate
le·vens·moe (bn.)
Ik blijf maar aan het updaten 
KILLEROG nu tevreden??
KILLEROG nu tevreden??
ik spreek je er morgen op irc wel op aan, m'n naam was niet het belangrijkste waar ik op doelde
iisschots, dinnetje leest net het topic, en geeft aan ook graag mee te willen.
Dus behalve Brede P mag ook Brede W aan het lijstje worden toegevoegd indien mogelijk.
Dus behalve Brede P mag ook Brede W aan het lijstje worden toegevoegd indien mogelijk.
Dit is toch gewoon het sticky topic?Anoniem: 40441 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 10:31:
@iisschots
Misschien even een link naar dit topic in de openings post van de sticky
Het sticky topic is een alias van het orginele topic 
BredeW toegevoegd
BredeW toegevoegd
lol, ben ik effe blind zie het nu pasiisschots schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 08:06:
Het sticky topic is een alias van het orginele topic
BredeW toegevoegd
En ik maar iedere keer zoeken in de lijst met topics

Ik heb wel graag BBQ's (alhoewel, die Nederlandse keuken...
), maar volgens mappy is het efkes 340km enkele rit 
Zijn er nog mensen die vanuit West-Vlaanderen zouden vertrekken?
Als je de E17 pakt om via Antwerpen te rijden spring ik er onderweg opZinzinneke schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:22:
Ik heb wel graag BBQ's (alhoewel, die Nederlandse keuken...), maar volgens mappy is het efkes 340km enkele rit
le·vens·moe (bn.)
En als je en tent oid meeneemt kun je ook nog overnachten. Dus je hoeft niet dezelfde dag terugZinzinneke schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:22:
Ik heb wel graag BBQ's (alhoewel, die Nederlandse keuken...), maar volgens mappy is het efkes 340km enkele rit
* Phreak meldt !
Ik zie dat Henk, Marga en BaBoOn ook komen...
Dus dan kom ik ook.
BaBoOn, wij kunnen jou wel ophalen in Arnhem dan hebben we de auto vol.
Ghostrider wilde ook wel komen. Geen lid van GoT maar wel van DPC.
Dus zet ons 2 maar in de lijst
Ghostrider en ik dus
Ik zie dat Henk, Marga en BaBoOn ook komen...
Dus dan kom ik ook.
BaBoOn, wij kunnen jou wel ophalen in Arnhem dan hebben we de auto vol.
Ghostrider wilde ook wel komen. Geen lid van GoT maar wel van DPC.
Dus zet ons 2 maar in de lijst
Ghostrider en ik dus
[ Voor 7% gewijzigd door Phreak op 11-05-2006 19:21 ]
Noobmeter WoT: Froekie
Gaat de goede kant op
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Gallier heeft een site gemaakt om de aanmeldingen en betalingen voor de BBQ goed bij te houden.
Graag zouden we zien dat je je daar aanmeld en de kosten zo snel mogelijk naar de bankrekening overmaakt.
Het gaat niet naar de DPC rekening omdat Gallier samen met whocares alles regelt voor de bbq, daarvoor onze dank.
Voor de rest staat alle informatie op de website die je nodig hebt.
Hier mag je op klikken
Graag zouden we zien dat je je daar aanmeld en de kosten zo snel mogelijk naar de bankrekening overmaakt.
Het gaat niet naar de DPC rekening omdat Gallier samen met whocares alles regelt voor de bbq, daarvoor onze dank.
Hier mag je op klikken
Is er een tv aanwezig? 
Portugal - Iran
Italie - Verenigde Staten
Tsjechie - Ghana
die dag
En ja, dit gaat over het WK Voetbal
Portugal - Iran
Italie - Verenigde Staten
Tsjechie - Ghana
die dag
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Als nederland zou moeten spelen zou ik wel wat proberen te regelen. Maar dat is nu niet het geval. Dus er zal waarschijnlijk geen TV aanwezig zijn
voetballen en BBQ'en gaat niet samen . en natuurlijk heeft DS zijn lapper bij zich dus voor de echte verslaafde ....
Misschien is het verstandig deze link over te nemen in de openingspost, gezien het relatief lage aantal mensen wat zich op die site heeft aangemeldt tot nu toe.iisschots schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:21:
Gallier heeft een site gemaakt om de aanmeldingen en betalingen voor de BBQ goed bij te houden.
Hier mag je op klikken
Het is dat ik toevallig de link voorbij zag komen, ik kijk normaliter eigenlijk alleen ff in de openingspost naar de mensen die zich hebben ingeschreven/uitgeschreven.
* Blue_man wacht op een bevestiging van een Belg die via Antwerpen rijdt.
le·vens·moe (bn.)
Weet je al iets meer of moet ik andere mensen beginnen lastigvallen?Zinzinneke schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:22:
le·vens·moe (bn.)
Anoniem: 88581
Errr,
Ik zie een Johan Scheepers uit Groningen. Is dat de Johan Scheepers die bij Bas Penris in de klas heeft gezeten op de RSG De Springborn te Epe.
Zo ja. WAAR WAS JE NOU MAN!!!
Ik zie een Johan Scheepers uit Groningen. Is dat de Johan Scheepers die bij Bas Penris in de klas heeft gezeten op de RSG De Springborn te Epe.
Zo ja. WAAR WAS JE NOU MAN!!!
Zet mij maar voorzichtig op misschien
Haal mij maar van de misschien af. Er is helaas (voor jullie) wat anders tussengekomen (vriendin
)
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
*******IEDEREEN ZICH EVEN HIER AANMELDEN EN HET GELD OVERMAKEN!!! http://gallier.bvdserver.com/bbq/ ********
Voor wie dat nog niet gedaan heeft
Voor wie dat nog niet gedaan heeft
En ik kom jullie ook vervelen bij de BBQ
. Ik heb nog 3 plekjes over in de auto overigens. Ik vertrek vanuit Hasselt, dus oppikken in Zwolle (liefst bij CS) is geen probleem, mocht iemand daar belang bij hebben.
Als ik naar het station van Hasselt trein (is 1h40 treinen) pik je me dan ook op?Gune schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:06:
En ik kom jullie ook vervelen bij de BBQ. Ik heb nog 3 plekjes over in de auto overigens. Ik vertrek vanuit Hasselt, dus oppikken in Zwolle (liefst bij CS) is geen probleem, mocht iemand daar belang bij hebben.
Dankzij mijn Go-Pass ben ik geen 1000 frank kwijt
En van Hasselt uit nog 2 uur en een half in de auto
le·vens·moe (bn.)
Ik hoor dat er nog niet veel betalingen binnen zijn en dat iedereen zich ook nog niet op de site heeft aangemeld. Dan zal ik hier maar de rekeninggegevens ook even posten.
Het geld moet op 10 juni op de rekening staan. Het liefst eerder
De betaling van 10 euro kan je dus overmaken naar mij, Johan scheepers
de spec van de rekening zijn:
ING bankrekeningnr: 675030714
t.a.v P.van den Belt e/o J. scheepers
9743 LH Groningen
Het geld moet op 10 juni op de rekening staan. Het liefst eerder
De betaling van 10 euro kan je dus overmaken naar mij, Johan scheepers
de spec van de rekening zijn:
9743 LH Groningen
lol ... dat heb je als er meerdere Hasselts zijn... deze ligt in nederland naarbij zwolle (10 km afstand) en IK kom daar ook vandaan!!Blue_man schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:06:
[...]
Als ik naar het station van Hasselt trein (is 1h40 treinen) pik je me dan ook op?
Dankzij mijn Go-Pass ben ik geen 1000 frank kwijt
En van Hasselt uit nog 2 uur en een half in de auto![]()
*Insert boe-geroep here*Cpt00kirk schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:26:
[...]
lol ... dat heb je als er meerdere Hasselts zijn... deze ligt in nederland naarbij zwolle (10 km afstand) en IK kom daar ook vandaan!!DUS niet Hasselt in belgie
le·vens·moe (bn.)
Idd...Hasselt bij Zwolle en niet in België. Anders had ik je best op willen pikken Blue_man, maar dit is toch wel een erg grote omweg
.Mocht je nog een lift nodig hebben Cpt00kirk als je mee BBQ't, dan hoor ik het wel denk ik?
Ik heb gisteren geld overgemaakt voor 3 personen.
Dit zijn: BaBoOn, NC_Ghostrider en ik.
Ik heb dit ook in de overboeking gezet, dus dat zal wel goed komen.
Dit zijn: BaBoOn, NC_Ghostrider en ik.
Ik heb dit ook in de overboeking gezet, dus dat zal wel goed komen.
Mijn rekening meldt de vermissing van 10 euro. Hopelijk is het goed terecht gekomen
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Voorlopig zie ik nog niets, maar dat komt deze middag wel in ordeKuuke schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:02:
Mijn rekening meldt de vermissing van 10 euro. Hopelijk is het goed terecht gekomen
ps * Blue_man nog steeds op zoek naar vervoer
(zal dit weekend eens kijken wie er allemaal al gaat en tot waar ik treinen kan)
le·vens·moe (bn.)
http://gallier.bvdserver.com/bbq/ doetetnie?
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Ik heb van gallier een overzicht gekregen van de mensen die betaald hebben. Dit heb ik aan de startpost toegevoegd.
Onderstaande hebben nog niet betaald, het geld moet zaterdag 10 juni op de rekening staan. (deze zaterdag dus)
Mensen die nog niet betaald hebben:
DeaDLocK2K
Madman
Megaflix
Fanaat
Wanneer alliedcomputers of Blue_man ook komen graag het geld zo snel mogelijk overmaken.
Het geld kan op onderstaande rekening overgemaakt worden:
9743 LH Groningen
Onderstaande hebben nog niet betaald, het geld moet zaterdag 10 juni op de rekening staan. (deze zaterdag dus)
Mensen die nog niet betaald hebben:
DeaDLocK2K
Madman
Megaflix
Fanaat
Wanneer alliedcomputers of Blue_man ook komen graag het geld zo snel mogelijk overmaken.
Het geld kan op onderstaande rekening overgemaakt worden:
9743 LH Groningen
[ Voor 13% gewijzigd door iisschots op 12-06-2006 00:55 ]
EEj!Anoniem: 58287 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:53:
Ik meld mij en Wick hierbij af.
komen jij! :<
Helaas niet, ik heb het te druk dat weekend
En aan jou zit genoeg vlees voor op de bbq hoor
Nog een schopje omhoog om iedereen er nog even aan te herinneren niet vergeten te betalen. Morgen moeten alle betalingen binnen zijn!!
Schrijf me maar uit, helaas
le·vens·moe (bn.)
ik moet mij helaas afmelden. As weekend wordt ik op een familliebijeenkomst verwacht. dus bij deze.
Ah ik zie dat de afvalrace is begonnen
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Heeft iedereen al zin in morgen?
Moet je trouwens nog zelf stoelen meenemen?
Ik zal zowiezo voor ons groepie ff paar stoelen in de auto gooien.
BaBoOn, jij regelde het bier he?
Vanavond ff laatste dingen overleggen, route bedenken en dan komt het morgen allemaal goed.
Vanavond ff laatste dingen overleggen, route bedenken en dan komt het morgen allemaal goed.
Er word gezorgt voor voldoende tafels en stoelen. Die hoeven niet meegenomen te worden.
IK heb zeker zin in morgen. De auto even volladen en dan in de middag die kant op.
IK heb zeker zin in morgen. De auto even volladen en dan in de middag die kant op.
Neem jij fris mee? Ik zorg wel dat ik wegmiep bekertjes heb.NC_Phreak schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:19:
Heeft iedereen al zin in morgen?![]()
Zeggus worden de borden ook gefixed of moet ik doe ook verzorgen voor ons?
Anoniem: 27535
hehe, het is ook altijd en overal hetzelfde. Je stopt ergens moeite in, iedereen is enthousiast, maar uiteindelijk laten een hoop mensen het afweten... Zal altijd wel zo blijven.
Net het laatste overleg gehad over wie rijdt en wie wat meeneemt...
Maar hij komt helemaal goed, jullie zien ons wel een keer verschijnen.
(Ons = BaBoOn, Ghostrider, ikke)
Maar hij komt helemaal goed, jullie zien ons wel een keer verschijnen.
(Ons = BaBoOn, Ghostrider, ikke)
Even pro forma een kleine wijziging van mijn eerdere post. Veel plezier allemaalF_J_K schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:21:
Zoals de insiders weten heb ik waarschijnlijk geen kans om er te komen, maar ik ga het toch proberen om me neus weer eens te laten zien. Hmmm, BBQ
[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 16-06-2006 21:16 . Reden: moet ik wel het juiste woord doorkrassen 8)7 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
De bbq begint om ongeveer 18:00 uur. Iedereen is welkom vanaf 15:00 uur.
Voor route en andere informatie http://gallier.bvdserver.com/bbq
Niet morgen schrikken van mij heiisschots schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 22:15:
De bbq begint om ongeveer 18:00 uur. Iedereen is welkom vanaf 15:00 uur.
Heb 3nachten achter elkaar door gewerkt voor school af te krijgen duschhh
* Aapje ziet er slecht en berroert uit zoals normaal

Mocht er iemand toevallig tegen 5 uur in de buurt van Apeldoorn zijn, ik zit even met een logistiek probleempje om mijzelf op de BBQ te krijgen. Eventueel rond half zes oppikken bij de bushalte in Emst (die bij de rotonde voor de insiders) mag ook. Anders is het zo'n pokke-end lopen.
Anoniem: 27535
Doe even een belletje als de bus Vaassen uitrijdt
Halen wij je wel van de bushalte. We zijn al vroeg op locatie, dus uit Apeltown lukt helaas niet.
Floppus! 
Neem je wel apenkalmerings pillen mee?

Neem je wel apenkalmerings pillen mee?
Die heb ik wel voor je BaBoOn...
Een hamer !
Ik zoek nog ff m'n spulletjes bij elkaar.
Ghostrider zou zometeen deze kant op rijden en dan gaan we die wereldreis maken richting BaBoOn.
En daarna onze neus achterna richting de BBQ.
Een hamer !
Ik zoek nog ff m'n spulletjes bij elkaar.
Ghostrider zou zometeen deze kant op rijden en dan gaan we die wereldreis maken richting BaBoOn.
En daarna onze neus achterna richting de BBQ.
* Pim. ook weer thuis, supergezellig, goed eten en goed weer
* Phreak meldt !
Die wereldreis weer gehad, de aap weer afgezet thuis en weer terug richting het altijd gezellige Almelo.
Met 150-160 en + wil dat wel natuurlijk.
Maar het was gezellig.
Wel voor herhaling vatbaar, misschien de volgende keer de rest van Onweer-Online ook aanwezig...
Maar ik ga nu de pc uitzetten, tjow
Die wereldreis weer gehad, de aap weer afgezet thuis en weer terug richting het altijd gezellige Almelo.
Maar het was gezellig.
Wel voor herhaling vatbaar, misschien de volgende keer de rest van Onweer-Online ook aanwezig...
EenschNC_Phreak schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 23:47:
* Aapje meldt !![]()
Maar het was gezellig.
En idd volgende keer slepen we henk gewoon met een startkabel aan z'n oren mee
Als ie niet luistert zorgen gewoon dat er hoge voltage opstaat
Onweer zal ie proeven
Zijn er ook foto's gemaakt?
Zo ja.. PICS!
Zo ja.. PICS!
Zijn pics gemaakt ja, maar onze fotograaf moet denk ik nog melden hiero
(Ben effe z'n naam vergeten
Zo, maak ff dankbaar gebruik van floppus zijn pc om even stats te kijken. Ontbijten en daarna op bezoek bij Pake
Nu komt 't gisteravond bij me op he, dat ik Floppus ergens van herkende
Heeft floppus in elst gewerkt bij een bedrijf genaamd huisman ett?
Kan me herinneren dat er zo'n gozer zoals Floppus werkte met de zelfde naam als hij
2 man al duidelijk nee gezegt dus streep erdoor
Heeft floppus in elst gewerkt bij een bedrijf genaamd huisman ett?
Kan me herinneren dat er zo'n gozer zoals Floppus werkte met de zelfde naam als hij
2 man al duidelijk nee gezegt dus streep erdoor

[ Voor 19% gewijzigd door Aapje op 19-06-2006 02:10 ]
Heb ik al deze mensen op de BBQ gezien?
Volgende keer maar nametags gebruiken.
Ja idd, verplicht iedereen een t-shirt aan met z'n nametag erop.blimmel schreef op maandag 19 juni 2006 @ 08:57:
Heb ik al deze mensen op de BBQ gezien?
Behalve BaBoOn... die ruik je op een kilometer afstand al aan komen
* Phreak aait BaBoOn over z'n bolletje
De foto's liggen nog bij de ontwikkelaar?
Ik heb hier nog niks gezien..

Foto's worden een dezer dagen wel ff online gegooid.
Zijn er genoeg redelijk gelukt, dus...
Zijn er genoeg redelijk gelukt, dus...
vergeet die glimmende bol van pim nietNC_Phreak schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:14:
[...]
Ja idd, verplicht iedereen een t-shirt aan met z'n nametag erop.
Behalve BaBoOn... die ruik je op een kilometer afstand al aan komen![]()
* Anoniem: 63996 aait BaBoOn over z'n bolletje
De foto's liggen nog bij de ontwikkelaar?
Ik heb hier nog niks gezien..
Maar nog altijd geen pics. Hoe hoog was de uiteindelijke opkomst?
@Floppus. Ik ben het met je eens, maar als je niets doet dan hebben die paar mensen die nu wel een leuke middag/avond hebben gehad ook niets.
Dus keep up the good work heren organisatoren!
@Floppus. Ik ben het met je eens, maar als je niets doet dan hebben die paar mensen die nu wel een leuke middag/avond hebben gehad ook niets.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Man(/vrouw) of 12 denk ik dat er waren.Mobster schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:52:
Maar nog altijd geen pics. Hoe hoog was de uiteindelijke opkomst?
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl