Welke Tweaker weet het fijne van de problemen wanneer je een A7V mobo gebruikt i.c.m. een maxtor harde schijf? Is dit ook zo bij de MSI k7t pro 2.0A
Verwijderd
Vertel eerst eens wat voor problemen. Ik gebruik zelf Maxtor diamond max plus 40 gb. geen problemen. Dus laat maar horen
Hier een A7V met maxtor HDD van 27 gig... geen problemen
Heb hier ook een A7V en een maxtor, enig wat neit helemaal klop is dat de bios de HS niet ziet(wel in windows).
Maaraj alles werkt naar behoren dus daar doe ik niet moeilijk over.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik heb een a7v met een maxtor 20 GB ata100
Geen problemen!!!
Wreckerrm
Geen problemen!!!
Wreckerrm
Hier op het werk zijn er problemen met de A7V en een Maxtor 20gb schijf.
Al een paar keer terug geweest naar de winkel, blijkt ie daar gewoon te werken. (waarschijnlijk dus op een niet a7v)
Het is nog niet opgelost..
Al een paar keer terug geweest naar de winkel, blijkt ie daar gewoon te werken. (waarschijnlijk dus op een niet a7v)
Het is nog niet opgelost..
Verwijderd
Hier ook een maxtor aangesloten op de ata 100 bios rev 1005c no problems at all loopt als een terin
* IceStorm heeft ook een A7V keurig incl. Maxtor lopen.
Ik heb een A7v met een Maxtor 5400rpm 20gig schijf eraan.. Werkt NIET goed op de ata100 controller, dan krijg ik spontane hangers waarbij het hhd letje met vaste intervals gaat knipperen...
Op de andere controller doet ie het echter zonder problemen, al doet het hdd ledje het niet(maar dat is een buggie in het m/b)
Op de andere controller doet ie het echter zonder problemen, al doet het hdd ledje het niet(maar dat is een buggie in het m/b)
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Hier een Maxtor VL40plus 40,9 GB HD op een A7V rev 1.02. Heb alle BIOS versies in het veleden gebruikt.Nooit problemen mee gehad.. geen idee waar die knakker het over heeft.
Werkt zowel op mn ata100 als mn stndaard ata66 IDE controller (gebruik de ata66).
Werkt zowel op mn ata100 als mn stndaard ata66 IDE controller (gebruik de ata66).
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
hiero a7v met 2x maxtor 20gb ata100
no problemo
A7V met een Maxtor 6,8GB ATA33 5400RPM, Maxtor 15Gb ATA66 7200RPM, Maxtor 20Gb ATA66 7200RPM.... en geen enkel probleem hiero...
Een klein beetje offtopic misschien maar m'n Maxtor 15.3 Gb VL-Plus gaat ook niet helemaal top.
Eerst merkt m'n PC op van he knakker zou je dat betere touwtje er niet eens tussen maken ofzo?!? Dus ik hang 't ertussen start Windows en daarna reset m'n disk en schrikt Windows dus echt flink. Stop error
. Ik wordt daar moe van
.
Eerst merkt m'n PC op van he knakker zou je dat betere touwtje er niet eens tussen maken ofzo?!? Dus ik hang 't ertussen start Windows en daarna reset m'n disk en schrikt Windows dus echt flink. Stop error
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Ik denk dat het vooral met de revision te maken heeft. Als je 1.01 hebt zijn er inderdaad veel problemen (waaronder mijn comp). Heb je echter een nieuwere revision dan schijnen de problemen inderdaad niet aanwezig te zijn. Ik kan dus absoluut niet op ATA100 draaien, dan gaat alles grandioos mis. Maar of dit alleen bij de maxtor gebeurt of ook bij andere merken weet ik niet. Zorg er dus voor dat je een nieuwe revision (1.04 is dacht ik de nieuwste) dan zal je geen problemen tegenkomen...
Suc7
Sacerdote
Suc7
Sacerdote
hier maxtor 30 gig + maxtor 20 gig no problemz, het enige is dat sinds ik m'n bios geupdate heb van 1004c naar 1005 c hij bij het opstarten begint te zeuren van 'boot disk failed' ook al staat in het bios de opstartvolgorde op 1. other device (ata100) en 2. cdrom, ik moet dan gewoon op enter drukken en dan start ie verder. het gekke is als ik er dan een bootable cd'tje in kets hij EERST het cd'tje boot en dan pas de hd, ookal staat die volgorde anders in het bios aangegeven... bios foutje?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
He Violator, knakker, je hebt een rev1.02... Eerst lezen voordat je iemand afkraakt joh
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Verwijderd
Ik heb een A7V rev 1.01 bios 1004 met Maxtor 30Gb/7200. Geen problemen, ook niet met de ATA 100 controller.
Verwijderd
Ik heb een A7V en 20Mb maxtor ata 100 op de promise 100 controller aangesloten.
In het begin veel problemen, werd niet herkend.
Ik ben er achter gekomen dat als je maar zorgt dat deze controller geen IRQ hoeft te delen, probleemloos en vlekkeloos werkt.
Het gekke is wanneer je hem werkend hebt met een gedeelde IRQ en daarna de kaart verwijderd uit het pci slot die dat IRQ deelt, de schijf niet meer herkend wordt.
Dus: Alles van je computer afhalen en bios resetten, daarna al je kaarten er in steken en proberen om niet je irg te delen met je promisse controller.
In het begin veel problemen, werd niet herkend.
Ik ben er achter gekomen dat als je maar zorgt dat deze controller geen IRQ hoeft te delen, probleemloos en vlekkeloos werkt.
Het gekke is wanneer je hem werkend hebt met een gedeelde IRQ en daarna de kaart verwijderd uit het pci slot die dat IRQ deelt, de schijf niet meer herkend wordt.
Dus: Alles van je computer afhalen en bios resetten, daarna al je kaarten er in steken en proberen om niet je irg te delen met je promisse controller.
Komt omdat je hem waarschijnlijk op ATA100 heb staan...Op dinsdag 23 januari 2001 14:35 schreef FrankGuthrie het volgende:
Heb hier ook een A7V en een maxtor, enig wat neit helemaal klop is dat de bios de HS niet ziet(wel in windows).
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Pagina: 1