hardware id?

Pagina: 1
Acties:

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Ik moet voor de zus van m'n vriendin haar computer even reinstallen. Het is een p90 met win95, en is niet echt super meer (vandaar dat alles er dus opnieuw op moet)

nu wil ik graag even weten wat voor kaarten er allemaal in die pc zitten. Zij heeft hem namelijk een tijd geleden van iemand over gekocht, en er zit allemaal troep in van ik weet niet wat. Een echt FULL SIZE!! tv kaart ofzo. Echt, dat ding komt tot het einde van de kast, super groot. Ik zag bij de software die erop stond iets staan van een philips ding...

maargoed, ik wil graag even weten wat alle kaarten zijn, en het moederbord, en ik vroeg me af of er misschien een een programmaatje is wat kan zien wat welke kaart is en van welke fabrikant enzo?? (in windows kom ik niet veel verder, staat een hoop onzin bij namelijk)

zou mooi zijn als er zo'n proggie is, maar anders moet ik maar eventjes gaan schroeven..*zucht*

• schumacher
  • Laatst online: 23-08 15:42
Misschien dat SiSoft Sandra je kan helpen?

Verwijderd

Meestal kun je die dingen gewoon herkennen aan de uitgangen op de achterkant?

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:25

Exterazzo

Qeasy

Waar kan ik dat SiSoft Sandra downloaden?

Audentia

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
http://www.hwinfo.com HWiNFO is _het_ programma daarvoor. Werkt in dos en herkent heel veel (ook oude) zooi. Sisoft werkt alleen als de drivers al geinstalleerd zijn denk ik.

• RdB_IA
  • Niet online
he thanx...zoiets zocht ik ja

he diddel, je mag anders wel ff bij me langs komen, als je aan de achterkan van zo'n kaart precies kan zien welk merk en type het is....WAUW dat wil ik ook kunnen :)
Pagina: 1