Toon posts:

[XP] Winlogon.exe - toepassingsfout*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op google en hier gezocht, hier en daar wordt alleen cpuverbruik van Winlogon behandeld. Ik heb het volgende probleem:

Als ik mijn pc opstart, krijg ik een foutmelding van Winlogon.exe:

* De instructie op 0x7c910370 verwijst naar geheugen op 0x66757000. De benodigde gegevens zijn niet in geheugen geplaatst vanwege een I/O-statusfout van 0x0000009c. *

Wat ik geprobeerd heb is:
- Kale boot van mijn pc.
- Schijfcontrole

Weten jullie misschien waarom ik dit foutmelding krijgt? Trouwens ik heb opeens een andere loginscherm |:(

Mijn schijf formateren is geen optie want er staat heel veel programma's en data op die ik nu niet bij mij heb (bedrijfssoftware)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 14:09 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je misschien onlangs een programma geïnstalleerd? Of je werkgever?
Welke versie van Windows gebruik je? Dat per de Windows Operating Systems - Policy zodat het in de titel gezet kan worden :)

Wat is er verder dan veranderd aan je loginscherm? Leg eens uit? Zonder de relevante details te weten kunnen wee hier niet zo veel mee. Zie je in het eventlog (als die nog lokaal of remote benaderbaar is) nog bijzonderheden?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
De laatste geinstalleerd programma is Visual Studio 2005 van MS (Legaal!) . Ik heb gisteren heel wat ongebruikte programma's verwijderd maar geen programma's die te maken heeft met windows. Ik gebruik Windows XP SP2

Ik heb niks veranderd aan mijn windows instellingen en dus ook niet aan loginscherm. Ik kan wel inloggen maar de foutmelding blijft en als ik op 'OK' druk reboot de systeem en komt de fout weer terug...

Backup van 160 GB gaat echt niet....

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-03 08:36
Niet prongelijk een virus binnengehaald die wil ook nog wel eens winlogon om zeep helpen. Anders kun je nog proberen je executable te herstellen via de recovery console van windows.

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
Een virus kan iederdaad wel mogelijk zijn, ik kwam net thuis van mijn werk, Windows boot niet meer.... Na een paar keer restarts heb ik geprobeerd om Windows Herstel te doen maar het loopt vast. Nu start mijn PC NIET meer op.....