Toon posts:

Philips DVDR-725H

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een Philips DVDR 725H aangekocht en wil een film vastleggen op DVD. Ik heb mij enkele maxell DVD-R 's gekocht maar deze neemt mijn recorder niet. Weet iemand welke DVD's mijn recorder wel neemt? Dank bij voorbaat.

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-02 22:27

Daklem

Audio Nerd

Een Philips neemt enkel DVD+R en +RW op. Daar ligt het probleem.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-02 19:48

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Daklem schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 19:41:
Een Philips neemt enkel DVD+R en +RW op. Daar ligt het probleem.
Wat je hier zegt klopt niet 100%.. De oudere Philips dvd-recorders kunnen inderdaad alleen op de + varianten opnemen, maar de nieuwere types zoals de 3300, 3330, 5350 enz. kunnen ook op -r(w) opnemen.
De 725 zoals TS heeft werkt inderdaad alleen met +r(w)'s.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-02 22:27

Daklem

Audio Nerd

FlipFluitketel schreef op zondag 12 maart 2006 @ 09:45:
[...]

Wat je hier zegt klopt niet 100%.. De oudere Philips dvd-recorders kunnen inderdaad alleen op de + varianten opnemen, maar de nieuwere types zoals de 3300, 3330, 5350 enz. kunnen ook op -r(w) opnemen.
De 725 zoals TS heeft werkt inderdaad alleen met +r(w)'s.
We hebben het hier dus over de 725, dus wat ik zeg klopt. Misschien niet qua zinsopbouw, maar wel in deze context.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-02 19:48

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Daklem schreef op zondag 12 maart 2006 @ 10:47:
[...]

We hebben het hier dus over de 725, dus wat ik zeg klopt. Misschien niet qua zinsopbouw, maar wel in deze context.
Ik zeg ook niet dat het helemaal niet klopt, maar om te verduidelijk dat er weldegelijk Philips dvd-recorders zijn die -r(w) ondersteunen (wat, zoals je zelf al zegt, niet uit je antwoord te halen is).
Dit omdat er anders misschien weer verontwaardigde reacties gaan komen van mensen die "toch wel een Philips dvd-recorder hebben die -r(w) ondersteunt".
Je 1e reactie kwam op mij over alsof je niet wist dat de nieuwe Philips modellen zowel +r(w) als -r(w) ondersteunen. (Laatst zelfs bij een winkel geweest kijken voor een dvd-recorder en die verkoper beweerde in eerste instantie dat de nieuwe modellen van Philips geen -r(w) ondersteunen terwijl ik het toch over de 5350 had.)

[ Voor 25% gewijzigd door FlipFluitketel op 12-03-2006 11:43 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-02 22:03

Borry

prutsen is mijn leven

Ik heb ook de DVDR725H en heb hele goede ervaringen met Platinum DVD+R 8 speed en de DVD+RW 4 speed..

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Pagina: 1