[Versatel] Geen Draadloze verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 364 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• brotherlouie99
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-12-2020
Ik heb sinds een tijdje het nieuwe Versatel 20MB pakket.
In den beginne was het signaal van de modem wireless goed te ontvangen, maar sinds een paar maanden kan ik het draadloze signaal met geen enkele pc of laptop meer zien.

Ik zou graag willen weten hoe ik dit kan oplossen!

Bij voorbaat dank.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:54

samo

yo/wassup

Het probleem kan op heel veel plaatsen liggen, en je geeft eerlijk gezegd niet echt nuttige informatie waarmee er naar een probleemoplossing gezocht kan worden. Misschien is het handiger even met de helpdesk te bellen. De medewerkers kunnen samen met jou een aantal dingen nakijken en zo het probleem bepalen.
Bij GoT is het meer de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je jouw vraag stelt. Een helpdesk vereist dat niet.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• brotherlouie99
samo-arne schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 12:55:
Het probleem kan op heel veel plaatsen liggen, en je geeft eerlijk gezegd niet echt nuttige informatie waarmee er naar een probleemoplossing gezocht kan worden. Misschien is het handiger even met de helpdesk te bellen. De medewerkers kunnen samen met jou een aantal dingen nakijken en zo het probleem bepalen.
Bij GoT is het meer de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je jouw vraag stelt. Een helpdesk vereist dat niet.
Maar vertel me dan eens wat voor extra informatie je nodig hebt?
Ik heb zelf wel degelijk onderzoek erna gedaan. Ik heb het forum van Versatel afgestruind en op google naar het probleem gezocht, maar niks specifieks erover gevonden (laat staan dat er een oplossing bij stond)

Ik denk zelf dat er een instelling in de modem/router dient te worden aangepast.

En over dat helpdesk verhaal. Ja, dan kan je bij elk probleem dat hier wordt aangesneden verwijzen naar de helpdesk. Een doorgewinterde tweaker is slimmer dan de helpdesk dunkt mij.

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:15
brotherlouie99 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 13:13:
[...]

Maar vertel me dan eens wat voor extra informatie je nodig hebt?
Ik heb zelf wel degelijk onderzoek erna gedaan. Ik heb het forum van Versatel afgestruind en op google naar het probleem gezocht, maar niks specifieks erover gevonden (laat staan dat er een oplossing bij stond)

Ik denk zelf dat er een instelling in de modem/router dient te worden aangepast.

En over dat helpdesk verhaal. Ja, dan kan je bij elk probleem dat hier wordt aangesneden verwijzen naar de helpdesk. Een doorgewinterde tweaker is slimmer dan de helpdesk dunkt mij.
Een doorgewinterde tweaker had allang aangegeven welke router het betreft, had daarvan in de handleiding gekeken, in zn router verschillende zaken geprobeerd en als dat allemaal niet geholpen had hier in de startpost neergezet wat hij allemaal geprobeerd had 8)

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Davolink DV201AM, default wordt SSID niet uitgezonden, voer dat in je wifi settings als ssid (case sensitive) en dan is het mogelijk dat hij weer gevonden wordt

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• brotherlouie99
Francis schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:56:
Davolink DV201AM, default wordt SSID niet uitgezonden, voer dat in je wifi settings als ssid (case sensitive) en dan is het mogelijk dat hij weer gevonden wordt
Thanx, klopt inderdaad dat deze instelling op hide access point stond.

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

brotherlouie99 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 13:13:
[...]

Een doorgewinterde tweaker is slimmer dan de helpdesk dunkt mij.
Ben ik nou een doorgewinterde slimmer dan helpdesk tweaker?!?!
O-)

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Pagina: 1