MSI Dualnet wifi+bt in centrino prikken

Pagina: 1
Acties:

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-02 19:43
Ik heb een Acer centrino-laptop met 11mbit mini-pci Intel-kaartje. De laptop heeft tevens een bluetooth-knopje, echter die doet niks bij gebrek aan bluetooth hardware.

Nu overweeg ik het plaatsen van een MSI Dualnet wifi+bt mini-pci kaartje (pricewatch: MSI Dualnet Adapter (54Mbps, BT, miniPCI)).

Weet iemand of dat ik zonder problemen de Intel kan vervangen door de MSI (geen gekke incompatibiliteitsproblemen)? En of dat de bluetooth-functionaliteit dan ook gaat werken? Iemand ervaring met deze kaartjes?

[ Voor 7% gewijzigd door rik op 11-03-2006 12:43 ]

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
voor wifi zal het niet veel uitmaken nee maar over je bt en de compatibiliteit met het knopje weet ik niet. zal ook denk geen probleem zijn... desnoods met een extra stukje software.

meestal zie je dat windows bepaalde toetsen automatisch pakt op bijv toetsenborden... miss doetie dat ook met dat knopje en bt

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-02 19:43
Als ik een BT-usb stik insteek dan doet het knopje nog steeds niets, het is dus de vraag of dat ie dat met de mini-pci wel gaat doen. Niemand ervaring?

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

heeft zo'n kaartje een losse antenne nodig?

ik wil er ook ee kopen voor in een Thinkpad T42, maar daar zit geen BT-antenne in, wel 2 Wlan antennes, kan ik desnoods 1 van mij wlan antennes aansluiten op de BT plaat en voor BT gebruiken?

>>>> Citroën AX GTI <<<<