Toon posts:

[Contest-idee] Bèta-animaties

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De contest van Botwars is een beetje aan het dichtslippen (het is imo trouwens geen contest maar een spelletje), ik had dit zo'n beetje in mijn hoofd:
Een aantal mensen (die zich inschrijven) kiezen een natuurkundig/scheikundig/biologisch verschijnsel en leggen dat aan de hand van een animatie (simulatie) uit.
Twee weken inschrijftijd, daarna een maandje programmeertijd, dan een week stemmen (ofzo).

De winnaar is diegene de de beste/knapste/mooiste/interessantste animatie/simulatie heeft gemaakt.
De prijs: een eeuwige eer.

Is hier animo voor? Of klinkt dit echt ongeloofelijk saai?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Doorgaans hoor je voor dit soort dingen eerst even met de plaatselijke moderators te overleggen voordat je een dergelijk topic opent. Aangezien we dat overleg dus nog niet gehad hebben doe ik dit topic even tijdelijk dicht terwijl we in het Devschuur crewforum overleggen wat we hiervan vinden. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En ik laat dit topic dicht. :) In Devschuur Crew had eigenlijk niemand van ons een idee wat nu het programmeerprobleem is dat in deze contest opgelost zou moeten worden, en zoals je topic hier nu staat zou ik eerder denken dat je een Graphics-contest wil beginnen. Als je een nieuwe contest wil starten dan kan dat natuurlijk, maar probeer de probleemstelling dan iets duidelijker te verwoorden en stuur je voorstel eerst even naar prgmods@tweakers.net zodat we erop kunnen reageren en een dergelijk tijdelijk slotje zoals hierboven niet nog eens nodig is. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.