Ik heb hier MSN messenger 7.5 (7.5.0322) aan staan met Messenger Plus! (3.62.146) en krijg opeens een gespreksvenster van iemand die ik niet in mijn lijst heb maar van wie ik wel weet dat hij mij in de lijst heeft. In dat gespreksvenster zie ik een programmaatje gedownload worden genaamd keyspysrvr.exe en vervolgens wordt er doodleuk gemeld dat het programma geïnstalleerd is. De persoon in kwestie weet van niks (en is wel te vertrouwen).
MS antispyware en Norton AV kunnen allebei niks vinden en in de registry is niks te vinden met de naam keyspysrvr. Ook staat er geen bestand op mijn schijf met die naam. Google geeft ook geen resultaten al ik er naar zoek dus nu hoop ik maar dat iemand hier er al ervaring mee heeft.
Iemand?
MS antispyware en Norton AV kunnen allebei niks vinden en in de registry is niks te vinden met de naam keyspysrvr. Ook staat er geen bestand op mijn schijf met die naam. Google geeft ook geen resultaten al ik er naar zoek dus nu hoop ik maar dat iemand hier er al ervaring mee heeft.
Iemand?