Toon posts:

Winamp "stotterd" tijdens browsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik winamp draai en ik ben aan het browsen/scrollen met InternetExplorer 5.00
dan stotterd het geluid.
Nu heb ik gehoord dat het een een of andere instelling van InternetExplorer is??, wie kan mij helpen wan het is mega irritant!

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 15:42
Ik heb dit ook gehad. Bij mij lag het aan de drivers van de videokaart, want toen ik windows draaide met de standaard VGA-drivers, was er niets aan de hand.
Dus het lijkt me handig om het te proberen of direct andere drivers te downloaden bij je fabrikant.

Wat heb je trouwens voor een videokaart? Heb je misschien iets aan je configuratie veranderd??

Verwijderd

Ik had dat dus ook als ik aan het internetten was. Ik kwam erachter dat dit kwam door die goedkope brol netwerkkaart
van zeelandnet! Dit zat te fukken met m'n Live! Dus heb ik er een 3COM ingedaan (thanx Saitanic) en dat werkt super goed!

Verwijderd

Tip :) als je videokaart op 32-bits staat zet deze eens op 16-bits... dan heb je er waarschijnlijk geen last meer van.. ik had voreger hetzelfde probleem toen ik nog een 8mb videokaartje had en een AWE-64

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-08 14:34
Freaking crosspost :(

DIT IS MIJN WEBSITE

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-08 14:34
trouwens wat bedoel je met

Winamp "stotterd" tijdens browsen

je bedoelt zeker stotterT ;) (<-- Patrique2)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-07 11:51

Super Snackman

Snekgek

Als je een S3 kaart hebt moet je ff de FAQ van winamp doorlezen daar staat de (WERKENDE!) oplossing.

Greetz!

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

Pagina: 1